Liderul în producerea și procesarea produselor de hârtie pentru uz casnic din România și una dintre cele mai mari companii producătoare de hârtie tissue din Sud-Estul Europei, Pehart Grup continuă seria evenimentelor prin care celebrează tradițiile românești și încurajează menținerea acestora. După ce anul trecut, de ziua tuturor românilor, pe 1 Decembrie, producătorul a dat startul campaniei naționale Pufina Tradiții Românești, anul acesta, la debutul lui noiembrie a lansat cea de-a doua ediție a campaniei, care va fi activă până la 1 februarie 2025.
Citește și articolul: ANALIZĂ XTB, Claudiu Cazacu: Poziția Tesla pe piață, impulsionată masiv după victoria lui Trump. Ce perspective are industria auto din Germania, aflată deja sub presiune?
Produsele celui mai popular brand al Pehart Grup, Pufina, au un nou design de ambalaj, inspirat din modelul tradițional al ștergarelor românești. Ambalajele promovează evenimente cu tradiție din România, precum Junii Brașovului, Festivalul cultural al Iașiului, Festivalul Inimilor din Timișoara sau celebrarea Zilei Naționale pe 1 Decembrie, la Alba-Iulia. Cei care cumpără produse Pufina în valoare de minimum 30 de lei și înscriu bonul prin SMS la 3732 sau scanează codul QR de pe ambalaje descoperă pe pagina pufina.ro tradiții românești din toate zonele țării și totodată pot participa la un concurs pe site. Acesta le aduce șansa să câștige, prin tragere la sorți, 150 de seturi de produse Pufina și 50 de cafetiere DeLonghi.
Ce a spus Raluca Păun, consultant de marketing Pehart Grup
„În ajunul Zilei Naționale și a sărbătorilor de iarnă, Pufina este din nou alături de români, pentru a-i încuraja să-și iubească tradițiile. Ca deținător al celei mai vechi fabrici de hârtie din România, cu o istorie care se apropie de 200 de ani, Pehart Grup dorește să transmită prin această campanie că tradiția este parte din ceea ce suntem, iar un viitor mai bun se construiește ținând cont de ea. Campania Pufina Tradiții Românești de anul trecut a fost un succes. Considerăm că am ajuns la inimile românilor prin intermediul ei astfel că ne-am gândit să o reedităm anul acesta. Prin intermediul Pufina Tradiții Românești ne dorim să încurajăm românii să viziteze țara cu ocazia evenimentelor care au deja tradiție în diverse zone. Cei care participă la campania promoțională pot descoperi pe www.pufina.ro frumoase tradiții românești din toate regiunile țării și pot câștiga premii variate”, spune Raluca Păun, consultant de marketing al Pehart Grup.
Produsele participante la cea de-a doua ediție a campaniei Pufina Tradiții Românești sunt prosoapele de hârtie monorolă cu trei straturi, cu capacitate mare de absorbție și rezistente, fabricate 100% din celuloză, prosoapele de hârtie disponibile în pachet de două role, hârtia igienică cu trei straturi, cu tub cu parfum ușor de brad și șervețelele faciale, testate dermatologic, 100% celuloză și cu ambalaje 100% reciclabile.
Pufina, brandul românesc popular în țară, dar și peste hotare
Lansată în 2005, Pufina a fost creată din dorința de a le oferi românilor un brand care să li se potrivească, cu un raport excelent calitate/preț. În următorii 10 ani de după lansare, Pehart Grup a investit substanțial și constant în modernizarea liniilor de producție. Pufina și-a consolidat pe piața de profil imaginea unuia dintre brandurile românești premium, care reunește o gamă diversificată de produse. Fabricată 100% din celuloză, gama Pufina cuprinde hârtie igienică, prosoape de hârtie, șervețele faciale și de masă, batiste nazale, dar și hârtie igienică umedă, produs lansat în urmă cu doi ani și care vizează un segment de nișă al pieței.
Investițiile masive ale companiei în creșterea producției și a capacității de export au adus brandul românesc de tradiție pe rafturile magazinelor de peste hotare. Pufina este astăzi un produs cunoscut consumatorilor din șase țări (Bulgaria, Moldova, Serbia, Albania, Muntenegru și Grecia), apreciat pentru calitatea premium.
„Anul următor, estimăm o creștere a volumului exportului brandului Pufina și pătrunderea sa pe noi piețe europene. Calitatea oferită este ceea ce a convins consumatorii din zona balcanică să caute produsele Pufina la raft, astfel că am înregistrat un trend accelerat de creștere a volumului exporturilor. Ne bucură succesul acestui brand românesc și sperăm să ajungă și peste hotare la fel de apreciat ca în țară”, spune Ovidiu Hoza, Director Comercial al Pehart Grup.
______________
Despre Pehart Grup
Cu o tradiție de 187 de ani, Pehart Grup este unul dintre cei mai mari producători de hârtie din Europa de Sud-Est. Compania care a pornit ca o afacere antreprenorială este prezentă cu produsele sale de uz casnic și uz industrial în 19 țări din centrul, estul și sudul Europei (Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Croația, Slovenia, Serbia, Bosnia, Herțegovina, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Ucraina, Grecia, Cipru, Israel, Rep. Moldova, Germania, Albania).
Pufina, unul dintre cele mai populare branduri de hârtie tissue, Alint, Altessa și SOVIO, divizia de produse AfH, fac parte din portofoliul Pehart Grup. De asemenea, compania produce jumbo rolls, role uriașe de hârtie, folosite în procesul de converting în produse de hârtie pentru uz casnic și uz industrial.
Pehart Grup se definește prin evoluție continuă, eficientizare, respect față de resursele planetei și față de oamenii care îi construiesc povestea în fiecare zi. Își optimizează în permanență produsele și serviciile, prin crearea unui mediu sustenabil și echitabil pentru un viitor regenerabil. Respectul față de cele mai noi reglementări de mediu concretizat prin trasabilitatea resurselor, eficiența producției și a utilizării materialelor și mediul de lucru sigur, plăcut pentru echipă și parteneri sunt valori ale Pehart Grup, la fel ca și încurajarea inițiativei și spiritului antreprenorial în interiorul companiei.
Despre Abris Capital Partners
Abris Capital Partners este un fond independent de top de private equity, care se concentrează pe oportunități mid-market în țările din Europa Centrală. Fondat în 2007, Abris are ca strategie parteneriatul cu cele mai dinamice și de succes companii din Europa Centrală, care pot beneficia de un influx de capital și/sau expertiză managerială atât la nivel strategic, cât și operațional. Cu un capital de investiții de aproximativ 1.3 miliarde de euro, Abris a obținut suport financiar de la multe instituții de investiții de top la nivel global, inclusiv fonduri de pensii publice și corporative, instituții financiare, companii de asigurări și fonduri de tip endowment de la universități din SUA. Abris are un orizont de investiție pe termen lung și urmărește de obicei tranzacțiile în care poate obține un pachet majoritar sau total în investiție. Marja de investiție Abris pentru o tranzacție se situează între 30 și 75 milioane euro, cu posibilitatea unor sume mai mari, în funcție de caz. Abris operează în echipe regionale în Varșovia și București.