Proiectul „Magnetico. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge pe 14 noiembrie 2024 la Timișoara. 23 de lideri din domeniu, români și internaționali, discută despre cele mai eficiente strategii pentru atragerea talentelor în organizații și vor privi la starea actuală a pieței muncii, din trei perspective: Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience.
Cum pot organizațiile să construiască un mediu de lucru pozitiv, prin leadership autentic, conversații sincere și transparență? Dar să contribuie la construirea unei culturi în care oamenii se simt în siguranță? Ce pot face oamenii de HR pentru a ajuta angajații să simtă că munca lor are un sens, un scop clar? Dar liderii?
Citește și articolul: Pehart Grup lansează o nouă ediție limitată Pufina Tradiții Românești
Cum și de unde ar trebui să înceapă o strategie de Employer Branding? Privind din interior, de la cultură, practici, nivelul de satisfacție al angajaților spre exterior? De ce este periculoasă o comunicarea în extern care nu pornește de la o analiză internă realistă? Cum putem utiliza puterea storytelling-ului în construirea brandului de angajator?
Acestea sunt doar câteva dintre întrebările la care invitații vor încerca să găsească un răspuns, pe parcursul celor două sesiuni de prezentări și panelului.
- SPECIAL GUEST: Modiara Kamps, Head of Employer Branding – EMESA, Boston Consulting Group (BCG)
- SPECIAL GUEST: Kate Siddiqui, HR Communications Specialist, LivaNova
- Tímea Mozgirs, Head of Sales and International Expansion, Blue Colibri International
- Mirela Crețu, HR Manager, Yazaki (YCT Arad & Timișoara)
- Diana Năstase, HR Director – Regional: Health Solutions and Design Centers – Europe, FLEX
- Andreea Stuparu, Senior HR Manager, Everseen
- Gyöngyi Hunyadi, HR Manager, VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION Alba Iulia
- Oana Ilie, Director de Resurse Umane, Tazz
- Anamaria Borza, Workforce Technology Senior Manager, PwC România
- Alina Kerekes, Human Resources Manager, AKWEL
- Adriana Șicon, Group HR Manager, CargoTrack
- Diana Stânea Global HR Expert, Bosch Global Services, Timișoara
- Anda Ghebriout, Global HR Expert, Bosch Global Services, Timișoara
- Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
- Raluca Dumitrașcu, Payroll and Administration Manager/GDPR Responsible, Swoboda Timișoara
- Anca Pucă, Sales Manager, UCMS by AROBS
- Viorel Enache, Senior Sales Manager, TotalSoft
- Eduard Pînzariu, Delivery Director, Smartree
- Mihaela Colesnic, Tax & Legal Manager, Romanian Software
- Ana Giulusan, Director Regional, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
- Anca Gurzu, Key Account Manager, Bringo
- Marius Maier, Partener, Director General, CMC GRUP RISK ADVISOR
- Leonard Rizoiu, Fondator & General Manager, leoHR
Moderator al evenimentului va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
Evenimentul va avea loc la Iulius Congress Hall, în intervalul 08:30 – 16:30 și vizează: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.
Ediția de la Timișoara face parte din seria mai amplă de evenimente „Magnetico”. După edițiile din Craiova, Cluj-Napoca, Pitești, București, Iași, Brașov, Oradea, proiectul din acest an se va încheia pe 19 noiembrie cu ediția de la Sibiu.
Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentuluisau să transmiteți un email la adresa: office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la prețul standard de 500 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20% reducere, în funcție de numărul de participanți înscriși.
Eveniment organizat de BusinessMark
Partenerii evenimentului: colorful.hr, OLX Locuri de Muncă, PwC România, TotalSoft, Macromex, Smartree, Rețeaua de Sănătate Regina Maria, UCMS by AROBS, CMC Risk Advisor, Blue Colibri, World Class România, Bringo, Chocolissimo România
Eveniment susținut de: Asociația Firmelor Bihorene, British Romanian Chamber of Commerce
Traducere oferită de: Swiss Solutions
Partener de monitorizare: mediaTrust
Parteneri media: spotmedia.ro, IQads, SMARK, Ziarul Bursa, Revista Cariere, PortalHR, Revista de Resurse Umane, angajatorulmeu.ro, PRwave, digital-business.ro, Debizz, Transilvania Business, MATEK, Jurnalul de Afaceri, EventsMax, Global HR Manager, Revista Piața, spațiulconstruit.ro, România Durabilă, Economistul, Club Economic, Business Voice, Femei în Afaceri, Tion.ro, Agenda, Arad24.net, Express de Banat, Bănățeanul, Ziarul Clujean
BusinessMark – events designed to make an impression!
Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, BusinessMark organizează evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.