Prima pagină » Exorigo Upos: Preferințele de cumpărături ale Gen Z formează o nouă tendință în ecommerce – Buy Anywhere, Deliver Anywhere, Return Anywhere

Exorigo Upos: Preferințele de cumpărături ale Gen Z formează o nouă tendință în ecommerce – Buy Anywhere, Deliver Anywhere, Return Anywhere

by Razvan Dutu

București, 04 iulie 2024 – Exorigo Upos, compania poloneză care oferă soluții tehnologice pentru sectorul de retail, se concentrează pe tendința emergentă „cumpără, livrează și returnează oriunde” (Buy, Deliver & Return Anywhere), preferată de cumpărătorii Gen Z pentru flexibilitate și confort. Compania vizează astfel consolidarea sa drept partener preferat al retailerilor și brandurilor.

„Modul în care consumatorii achiziționează produse se schimbă. Generațiile tinere au adus libertate totală procesului de cumpărare, fără bariere între online și offline. Observăm o tendință clară în rândul  retailerilor să fie prezenți oriunde se află cumpărătorii lor, astfel încât social media începe să joace un rol din ce în ce mai important. Astfel că retailerii încep să își concentreze strategiile în jurul trendului Buy Anywhere, Deliver Anywhere, Return Anywhere și apelează la tactici și instrumente omnichannel care îi pot ajuta să ofere flexibilitate deplină consumatorilor lor”, a declarat Marek Nowakowski, General Manager Exorigo-Upos România.

Citește și articolul: ANALIZĂ XTB: Franța se pregătește de încă un rând de alegeri legislative. Care este impactul instabilității politice asupra piețelor financiare?

Schimbarea preferințelor de cumpărare ale generațiilor tinere reprezintă principalul factor care modelează industria ecommerce, având în vedere că Generația Z și Millenials, cu vârste cuprinse între 16-34 de ani, au folosit în proporție de peste 80% serviciile magazinelor online pentru a cumpăra bunuri sau servicii, conform datelor INS (Institutul Național de Statistică).

De asemenea, generația tânără petrece mult timp pe rețelele sociale, care devin la fel de importante ca motoarele de căutare online atunci când vine vorba de descoperirea brandurilor, o tendință care este puțin probabil să se schimbe în viitorul apropiat. Live shopping și social shopping au deja un impact considerabil în decizia de cumpărare și în atragerea de noi achiziții. Conform datelor, Generația Z este mai predispusă să cumpere un produs cu multe aprecieri și comentarii pozitive, decât unul cu mai puține sau deloc. Pentru a crește conversiile de comerț social, retailerii adaugă butonul „Cumpără” în conținutul publicat pe social media.

În același timp, telefoanele mobile domină vizitele pe site-urile globale de comerț digital și contribuie la cea mai mare parte a comenzilor online. Începând cu primul trimestru al anului 2024, smartphone-urile au constituit aproximativ 77% din traficul site-urilor de retail la nivel global, fiind responsabile de generarea a două treimi din comenzile de cumpărături online, potrivit datelor recente ale Statista.

Ce a adăugat Marek Nowakowski

„Consumatorii Generației Z au crescut într-o lume digitală și au așteptări foarte distincte atunci când vine vorba de experiențele lor de cumpărături. Retailerii caută noi modalități de a răspunde nevoilor tinerilor consumatori. Soluțiile Exorigo Upos abordează aceste preferințe în continuă evoluție, permițând cumpărătorilor să achiziționeze articole din orice locație, să le livreze la destinația preferată și să le returneze printr-o rețea convenabilă de puncte de acces. Soluțiile noastre flexibile ajută companiile să rămână în frunte, consolidându-și legătura cu această generație pasionată de tehnologie și nativă în mediul digital și pot reprezenta un motor de creștere pentru magazinele online și nu numai. Prin integrarea perfectă a canalelor online și offline, putem permite retailerilor și brandurilor să depășească așteptările acestui segment de consumatori și să stimuleze loialitatea față de marcă”, a adăugat Marek Nowakowski.

Pentru a se adapta la noile cerințe ale pieței digitale, companiile investesc în optimizarea site-urilor web, oferă servicii eficiente de asistență pentru clienți și utilizează analiza datelor pentru a înțelege mai bine nevoile și preferințele clienților. Retailerii sunt tot mai atenți la experiența de cumpărare oferită consumatorilor și integrează tehnologii bazate pe inteligența artificială pentru a contura oferte și conținuturi personalizate cât mai relevante pentru fiecare consumator în parte.

Exorigo-Upos oferă clienților săi soluții IT complete, care includ integrarea de sisteme tehnologice avansate, crearea de software personalizat și servicii de consultanță strategică în acest domeniu. În plus, compania oferă asistență în implementarea de soluții omnichannel, care facilitează gestionarea centralizată a vânzărilor prin toate canalele disponibile. În același timp, compania oferă servicii care vizează dezvoltarea de platforme de comerț electronic.

Exorigo Upos contribuie la creșterea calității pieței de comerț electronic prin soluții integrate, flexibile și complete. Astfel, magazinele online reușesc să se adapteze mult mai ușor la nevoile clienților și devin mai prietenoase cu consumatorii.

Despre Exorigo Upos

Exorigo-Upos S.A. este o companie poloneză de tehnologie cu o prezență internațională, specializată în consultanță strategică IT și transformare digitală. Compania furnizează aplicații, dezvoltă software și oferă servicii de întreținere și suport. Serviciile de întreținere sunt, de asemenea, o parte importantă a activității companiei, care se extinde în străinătate, inclusiv în România. Exorigo-Upos execută proiecte complexe care susțin creșterea afacerii prin selectarea celor mai potrivite ecosisteme și servicii tehnologice.

Cu o echipă de aproximativ 1.000 de specialiști, compania furnizează soluții IT de peste 20 de ani. În calitate de partener omnichannel pentru jucători importanți din industria de retail, contribuie la integrarea armonioasă a mediilor offline și online. În același timp, compania se distinge ca cel mai mare centru de servicii pentru terminale de plată din Polonia, cu o cotă de piață estimată la 40%.

Exorigo-Upos își extinde operațiunile prin propriile filiale în țări precum România, Marea Britanie, Republica Cehă, Slovacia și Ucraina, oferind o gamă largă de servicii în trei domenii esențiale: dispozitive omnichannel, software și ecosisteme tehnologice, servicii IT.

Related Posts

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More