Colaborarea va permite echipei WAVE să vină în întâmpinarea mediului publicitar și de afaceri, punând la dispoziția brandurilor date relevante de customer experience (CX). Astfel, WAVE, The Really Fully Integrated Agency, își crește și mai mult rolul în raport cu clienții săi, contribuind într-un mod strategic la identificarea punctelor nevralgice ale fiecărui brand, la crearea și implementarea de strategii de marketing eficiente. O astfel de abordare aduce companiile mai aproape de obiective de business, precum creșterea segmentelor de consumatori și fidelizarea lor, dezvoltarea de produse noi, abordarea unor piețe neexplorate și o mai bună diferențiere în industrie.
Citește și articolul: SAS extinde furnizarea de servicii găzduite și gestionate către Amazon Web Services
Despre Clootrack
În calitate de partener unic, exclusiv al Clootrack în România, WAVE va beneficia de tehnologia proprietară a platformei americane, pentru a analiza recenziile consumatorilor, a urmări interacțiunile clienților pe mai mult canale și a identifica, în timp real, tendințele și comportamentele de consum. Pornind de la răspunsuri ale consumatorilor și de la informații detaliate, colectate din surse diferite, indiferent de limbă, algoritmul Clootrack oferă brandurilor date valoroase despre preferințele, nevoile și sentimentele clienților, ceea ce ajută responsabilii de brand să își înțeleagă mai bine segmentele de public și să își îmbunătățească o serie de parametri, precum Net Promoter Score.
Colaborarea dintre WAVE și Clootrack vine la doar câteva luni, dupâ ce agenția și-a anunțat transformarea sub umbrela The Really Fully Integrated Agency.