Prima pagină » Voypp s-a născut din experiența digitală și de business din China.  Partea a II-a

Voypp s-a născut din experiența digitală și de business din China.  Partea a II-a

by Elena Paraschiv-Pop

Gabriel Jelea, Fondatorul Voypp a declarat „Am participat la zeci de evenimente și expoziții în China, promovând vinul românesc. La ultima expoziție, înainte de izbucnirea pandemiei – în ianuarie 2020, lucram deja la Voypp 1.0. Această aplicație urma să rezolve problema comunicării, cunoștințele de limbă chineză fiindu-mi foarte limitate. Fiecare sticlă de vin avea să primească un cod QR sau tag NFC (vinurile mai scumpe) cu un link către un microsite dedicat exclusiv acelui produs și construit special pentru mobile; scanând codul, vizitatorii standului ar fi primit informația vinului în limba chineză, odată cu degustarea acestuia.”

În China, scanarea unui cod QR este un reflex intrat în cotidian de multă vreme, mai toate aplicațiile de Social Media au inclus un astfel de scaner. Omniprezența codurilor QR m-a inspirat, iar când am descoperit la FreshHippo, în Beijing, serviciul ce oferă detalii despre produse prin scanarea unui QR, am primit confirmarea că Voypp este pe drumul cel bun.  

Citește și articolul: Cum s-au reinventat afacerile în China în timpul pandemiei de Covid-19? Ne sunt utile aceste trenduri? – partea I

De câte ori nu v-ați confruntat cu situația în care doriți informații despre un produs nou, dar etichetele sunt imposibil de citit, scrisul este mic, sunt multe limbi amestecate, lumina este prea slabă? Voypp poate crește numărul cumpărătorilor noi, atât timp cât oferă informația despre produs rapid și ușor de citit. 

Astăzi Voypp a ajuns la versiunea 3.0. Funcțiunile de listare ale informației au fost îmbunătățite, practic se poate construi un microsite în câteva minute, dacă videourile, imaginile și textele sunt pregătite. Voypp 3.0 aduce și funcțiunea de magazin online, un produs poate fi pus în vânzare online  instant, prin Voypp Marketplace. Cum toate micrositeurile sunt independente, un produs poate fi promovat ca atare, fără să interfereze cu informație colaterală care să deturneze atenția privitorului. 

Aplicațiile platformei Voypp sunt nelimitate – oriunde este nevoie de selecția informației, construirea unui scenariu de prezentare. În același timp, Voypp nu își propune să înlocuiască niciun instrument existent utilizat în comunicare ci doar să completeze informarea publicului, oriunde există mobile conectate la internet și un subiect cu informații relevante. 

Articol scris de Gabriel Jelea – Fondator Voypp

Sursa foto: Beijing Advertigo Intl. Ltd

Related Posts

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More