Prima pagină » Migrarea de la platformele tradiționale către VTEX a înregistrat o creștere de cinci ori, în ultimii trei ani

Migrarea de la platformele tradiționale către VTEX a înregistrat o creștere de cinci ori, în ultimii trei ani

by Razvan Dutu
  • VTEX, desemnat drept Challenger în raportul Gartner® Magic Quadrant™ pentru comerț digital în 2024
  • Proiectat pentru creștere, ghidat de succes: VTEX concurează modelele tradiționale de comerț din SUA, prin succesul unor companii precum: Colgate, Hearst, Calvin Klein, Whirpool etc.

București, 09 Decembrie 2024 — Brandurile de renume nu mai pot tolera limitările impuse de platformele de comerț tradiționale. În ultimii trei ani (2022-2024), migrarea de la platformele tradiționale către VTEX a înregistrat o creștere de cinci ori comparativ cu perioada 2019-202. Acest lucru a determinat numirea VTEX (NYSE: VTEX), platforma de comerț digital composable și completă pentru branduri B2B și B2C, drept Challenger în raportul Gartner® Magic Quadrant™ pentru Comerț Digital din 2024.

Pentru VTEX, aceasta reprezintă o recunoaștere a capacității sale de a susține retailerii, producătorii și distribuitorii care sunt dedicați creșterii și totodatǎ determinați să depășească status quo-ul.

„Nu suntem doar un partener de creștere pentru branduri care prosperă în cele mai exigente piețe; noi setăm standardul platformelor de comerț pentru companiile mature”, a declarat Mariano Gomide de Faria, Co-CEO și cofondator al VTEX.

„Călătoria noastră, de la navigarea prin piețe complexe din întreaga lume până la susținerea adoptării comerțului digital în SUA pentru branduri precum Colgate, Stanley Black & Decker, U.S. Electrical Services Inc., Hearst și altele, ne-a modelat abordarea. Cu o înțelegere profundă dobândită prin experiență și un plan de acțiune bazat pe reziliență, suntem mândri să fim desemnați Challenger de către Gartner. Considerăm că abilitatea de execuție a VTEX demonstrează angajamentul nostru de a transforma standardele care nu mai răspund cerințelor marilor companii”, a adăugat acesta.

Citește și articolul: European Digital Summit: Inteligența Artificială devine motorul comerțului online, impulsionând profitabilitatea retailerilor

Un competitor înnăscut, care are deja un istoric de învingător

Spre deosebire de jucătorii din industrie care și-au început drumul în stabilitatea oferită de piețele mature, VTEX a fost construită în creuzetul imprevizibilității. Rezultatul este că a reușit să devină o platformă de comerț digital care nu doar reacționează în fața schimbărilor, ci le anticipează. Expertiza VTEX în susținerea oferită brandurilor pentru a depăși provocările impuse de volatilitatea mare a pieței și marjele reduse i-a consolidat poziția de soluție de comerț preferată de companiile ce pun accent pe agilitate și fiabilitate. Studiul Total Economic Impact™ comandat de VTEX, lansat în septembrie 2023 și realizat de Forrester Consulting, arată că VTEX sprijină businessurile moderne, după cum urmează:

– o rentabilitate a investițiilor (ROI) de 133%;

– 17,1 milioane de dolari din creșterea suplimentară a veniturilor;

– 5,8 milioane de dolari economisiți prin migrarea de pe platformele tradiționale.

Conduce tendințele din SUA în lume

VTEX și-a dovedit deja impactul pe piața globală. De la diminuarea granițelor între comerțul digital B2B și B2C pentru producători și distribuitori, până la introducerea într-o platformă de comerț a unei interfețe moderne bazate pe cloud, odată cu lansarea WhatsApp și a comerțului conversațional pe piața din SUA, VTEX a provocat permanent peisajul comerțului digital și normele industriei. Pe măsură ce cererea pentru inovații de vârf crește în SUA și Europa, VTEX este pregătită să le livreze.

„Clienții noștri nu vor un simplu furnizor; vor un partener care poate să anticipeze următorul pas și să-l transforme în realitate foarte rapid”, adaugă Mariano Gomide de Faria. „Continuăm să ne extindem în SUA și UE, cu aceste obiective ca prioritate”, a adăugat acesta.

Pentru business-urile pregătite să scaleze, VTEX nu este doar o soluție – este o revoluție. Citiți raportul complet Gartner® Magic Quadrant™ for Digital Commerce aici.

Gartner, Magic Quadrant for Digital Commerce, 6 noiembrie 2024, Mike Lowndes, Sandy Shen, Jason Daigler, Aditya Vasudevan

Gartner nu endorsează niciun furnizor, produs sau serviciu prezentat în publicațiile sale de cercetare și nu sfătuiește utilizatorii de tehnologie să îi selecteze doar pe acei vendori care au evaluări favorabile sau au obținut mențiuni. Publicațiile de cercetare Gartner prezintă opinii ale organizației de cercetare Gartner și nu trebuie interpretate ca afirmații de facto. Gartner respinge orice promisiuni, fie exprimate, fie implicite, referitor la această cercetare, inclusiv promisiunile de vandabilitate sau de adecvare unui anumit scop.

GARTNER este marcă înregistrată, iar Magic Quadrant este marcă înregistrată a Gartner, Inc. și/sau afiliaților săi în SUA și la nivel internațional, fiind utilizate aici cu permisiune. Toate drepturile rezervate.

Despre VTEX

VTEX (NYSE: VTEX) este platforma de comerț digital composable și completă care livrează o mai mare eficiență și o reducere a mentenanței pentru companiile care sunt în căutarea unei investiții inteligentă în IT și în modernizarea tehnologiei folosite. Prin abordarea noastră pragmatică, oferim producătorilor, distribuitorilor și retailerilor o soluție amplă, cu o flexibilitate de neegalat, ce le permite să investească strict în ceea ce le oferă un avantaj competitiv și o creștere a profitabilității. VTEX a câștigat încrederea a 2.600 de clienți B2C și B2B, inclusiv Carrefour, Colgate, Motorola, Sony, Stanley Black & Decker și Whirlpool, având 3.500 de magazine online active în 43 de țări (în anul fiscal încheiat la 31 decembrie, 2023). Pentru mai multe informații, vizitațiwww.vtex.com.

Related Posts

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More