București, 12 Noiembrie 2024 — European Digital Commerce (EDC), evenimentul organizat de VTEX și Amazon Web Services, pe 18 noiembrie, la Nord Events, aduce în premieră un studiu B2B exclusiv care oferă date relevante despre tendințele și provocările retailerilor în era digitală.
Într-un peisaj în continuă schimbare, studiul VTEX realizat împreună cu MKOR arată că 65% dintre retaileriau ales platformele social media ca principal canal de promovare, subliniind eficiența platformelor digitale în creșterea vizibilității și a interacțiunii cu consumatorii.
Studiul oferă o privire detaliată asupra schimbării comportamentului de marketing – şi nu numai – în retail. Conform datelor, doar 17% dintre retaileri mai apelează la publicitatea convențională, cum ar fi televiziunea și presa scrisă, confirmând declinul acestor metode tradiționale în favoarea canalelor digitale, care permit un ROI (rentabilitatea investiției) mai precis și o targetare mai eficientă.
De asemenea, 42% dintre retaileri consideră competitivitatea acerbă cea mai mare provocare în piață, ceea ce indică o nevoie de inovare și digitalizare constantă pentru a menține relevanța într-un sector dinamic. Un procent de 33% dintre respondenții studiului au subliniat cǎ sunt îngrijorați de rata mare de abandon a coşului de cumpǎrǎturi.
Înscrie-te la EDC și află mai multe despre cum poți profita mai mult și mai eficient de campaniile de reducere.
European Digital Commerce Summit 2024 va fi scena unde toate aceste informații și mult mai multe vor fi prezentate pentru prima dată, oferind retailerilor date esențiale pentru a-și ajusta strategiile de marketing și operațiunile în 2025.
Speakerii care și-au anunțat deja participarea din cadrul companiilor cu notorietate în piață sunt OBI, KFC, Stanley Black & Decker, Decathlon, Sport Time, Electrolux, Amazon Web Services, VTEX, ITGlobers, XPert Beauty, theMarketer, Innobyte, Iviteb sau Zitec. De asemenea, PayU, Altex, Humana, Decathlon și Electrolux vor împărtăși perspective valoroase despre cum au gestionat campaniile Black Friday și ce tehnologii au adoptat pentru a maximiza succesul în ecommerce.
Evenimentul toamnei din comerț aduce la aceeași masă sute de participanți și zeci de speakeri, din România şi de pe plan internațional. Ediția din acest an va fi cea mai ambițioasă și cuprinzătoare de până acum. Înscrie-te In Person dacă vrei să te bucuri de experiența evenimentului la fața locului şi sǎ profiți de sesiunile de networking extraordinare, dar și de cocktail party-ul de la finalul zilei.
Mai mult, pe scena EDC va urca marele actor şi regizor Horațiu Mǎlǎele, pentru un fireside chat unic, de excepție!
European Digital Commerce este evenimentul de referință pentru oricine dorește să fie în avangarda tendințelor și strategiilor din comerțul digital. Evenimentul va oferi cunoștințe valoroase de la lideri și experți din industrie, care vor modela viitorul comerțului digital în Europa. În același timp, va oferi participanților ocazia să creeze conexiuni importante cu colegi de breaslă, parteneri potențiali și mentori. De asemenea, participanții vor descoperi strategii și tehnologii inovatoare care pot accelera afacerea în mediul digital și vor avea parte de poveștile vizionare ale unor keynote speakers cu realizări remarcabile.
Accesul la eveniment este gratuit pentru retaileri și se face în limita locurilor disponibile. Pentru a afla mai multe detalii și pentru a vă înregistra la European Digital Commerce Summit 2024, evenimentul găzduit de VTEX și AWS Web Services, main partner theMarketer şi sponsorizat de ITG, Innobyte, Iviteb, FAN Courier, Zitec, Mastercard, PayU, UpSwing, Nagarro și Netopia Payments, vizitați site-ul oficial IC Events.
Despre VTEX
VTEX (NYSE: VTEX) este platforma de comerț digital comosable și completă care livrează o mai mare eficiență și o reducere a mentenanței pentru companiile care sunt în căutarea unei investiții în IT inteligentă și în modernizarea tehnologiei folosite. Prin abordarea noastră pragmatică, oferim producătorilor, distribuitorilor și retailerilor o soluție amplă, cu o flexibilitate de neegalat, ce le permite să investească strict în ceea ce le oferă un avantaj competitiv și o creștere a profitabilității. VTEX a câștigat încrederea a 2.600 de clienți B2C și B2B, inclusiv Carrefour, Colgate, Motorola, Sony, Stanley Black & Decker și Whirlpool, având 3.500 de magazine online active în 43 de țări (în anul fiscal încheiat la 31 decembrie, 2023). Pentru mai multe informații, vizitațiwww.vtex.com.