Prima pagină » Proiectul „Magnetico” ajunge din nou la Oradea. Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience – subiectele cheie ale ediției din 2024

Proiectul „Magnetico” ajunge din nou la Oradea. Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience – subiectele cheie ale ediției din 2024

by Elena Paraschiv-Pop

Pe 24 octombrie 2024BusinessMark invită profesioniștii de HR și Employer Branding din Oradea la o nouă ediție a conferinței  „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”. 

Conferința va reuni 17 lideri din domeniu, ce vor analiza strategiile prin care companiile pot atrage și păstra talentele de care au tot mai mare nevoie, în acest context definit de transformare digitală, automatizare și integrarea inteligenței artificiale în procese și activități. 

În contextul schimbării muncii și job-urilor, învățarea și dezvoltarea sunt mai importante ca niciodată. Angajații au nevoie să își seteze un mindset de învățare continuă pentru a dobândi aptitudinile necesare viitorului muncii, însă și angajatorii trebuie să satisfacă această nevoie prin oferirea de oportunități de în carieră și de creștere la nivel ierarhic. Ce strategii pot fi implementate în dezvoltare, în acest caz? Cum pot îmbrățișa organizațiile și liderii tehnologia, fără a pierde abordarea centrată pe oameni? Cum pot găsi un echilibrul potrivit între automatizare și interacțiunea umană? Cum pot oamenii de HR lucra cu liderii pentru construirea unui mediu de lucru pozitiv, autentic, cu atenție la work-wellbeing?

Conferința va include două sesiuni de prezentări și un panel de dezbatere, iar discuțiile se vor orienta în jurul a trei subiecte cheie: Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience.

Au confirmat prezența la eveniment, în calitate de speakeri:

  • Angelique Slob, Founder, Management Consultant, Future of Work Strategist, Hello Monday Club (Olanda) 
  • Tímea Mozgirs, Head of Sales and International Expansion, Blue Colibri International  
  • Bogdan Băbălău, Talent Acquisition Manager, Plexus Corp 
  • Nicoleta Sotoc, HR Manager, Golde Oradea
  • Adriana Șicon, Group HR Manager, CargoTrack
  • Teodora Marinescu, HR Manager, H. Essers România
  • Oana Todan, Manager Resurse Umane, PGS SOFA & CO 
  • Delia Pușcă, HR Manager, Talent Acquisition and Engagement, AstorMueller
  • Claudia Vidican, Human Resources Manager, iwis mobility systems
  • Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
  • Luiza Bijan-Costin, HR Manager, Verdum Romania
  • Olivia Pocioian, HR Service Manager, Global Payroll Operations Europe, Celestica
  • Cătălina Breukers, Business Development Manager, UCMS by AROBS
  • Georgiana Andrei, Director Comercial, Divizia Abonamente, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA 
  • Eduard Pînzariu, Delivery Director, Smartree
  • Mihaela Colesnic, Tax & Legal Manager, Romanian Software
  • Leonard Rizoiu, Fondator & General Manager, leoHR

Moderator al evenimentului va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Evenimentul va avea loc la Ramada by Wyndham Oradea, în intervalul 08:30 – 15:30 și vizează: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.

Ediția de la Oradea face parte din seria mai amplă de evenimente „Magnetico”. După edițiile din Craiova, Cluj-Napoca, Pitești, București, Iași, Brașov, din prima jumătate a anului, proiectul continuă cu ediții și în alte orașe: Timișoara (14 noiembrie, Iulius Congress Hall), Sibiu (19 noiembrie, Hotel Ramada).

Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentuluisau să transmiteți un email la adresa: office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la prețul standard de 500 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20% reducere, în funcție de numărul de participanți înscriși.

Eveniment organizat de BusinessMark

Partenerii evenimentului: colorful.hr, OLX Locuri de Muncă, Macromex, Smartree, Rețeaua de Sănătate Regina Maria, UCMS by AROBS, Chocolissimo, Blue Colibri

Eveniment susținut de: Asociația Firmelor Bihorene, British Romanian Chamber of Commerce

Partener de monitorizare: mediaTrust

Parteneri media:  spotmedia.ro, IQads, SMARK, Ziarul Bursa, Revista Cariere, Portal HR, Revista de HR, angajatorulmeu.ro, PRwave, digital-business.ro, Debizz, Transilvania Business, MATEK, Jurnalul de Afaceri, EventsMax, Global HR Manager, Revista Piața, spațiulconstruit.ro, România Durabilă, Economistul, Club Economic, Business Voice, Femei în Afaceri, Bănățeanul, Express de Banat, Arad24.net

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate  de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului. 

Related Posts

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More