Prima pagină » Transylvania Insurance Days 2024: Cel mai important eveniment al industriei de Asigurări din Europa Centrală și de Est revine la Cluj-Napoca pe 9 și 10 octombrie

Transylvania Insurance Days 2024: Cel mai important eveniment al industriei de Asigurări din Europa Centrală și de Est revine la Cluj-Napoca pe 9 și 10 octombrie

by Razvan Dutu

Noua ediție a Transylvania Insurance Days (TID), cel mai important eveniment dedicat industriei de asigurări din Europa Centrală și de Est, se va desfășura pe 9 și 10 octombrie la Radisson Blu Hotel, în Cluj-Napoca. Biletele au fost deja puse în vânzare la prețuri early bird, oferind reduceri semnificative pentru cei care se înscriu din timp. 

Ajunsă la a 8-a ediție, conferința Transylvania Insurance Days 2024 aduce împreună profesioniști de top din asigurări, insurtech și fintech, din România și Europa Centrală și de Est. Timp de 2 zile, participanții vor explora cele mai recente tendințe și provocări ale industriei, digitalizarea procesului de distribuție, soluții și oportunități de embedded insurance, insight-uri despre consumatorii români de insurance și evoluția nevoilor lor. 

Citește și articolul: ANALIZĂ XTB, Radu Puiu: Șampania a pierdut din efervescența vânzărilor de odinioară. Băutura momentelor de sărbătoare, înlocuită cu variante mai ieftine

Speakerii TID 2024 vor discuta, de asemenea, și despre impactul tehnologiilor emergente – precum Inteligența Artificială și automatizarea – asupra asigurărilor și noile reglementări europene. Cu o agendă variată și subiecte de actualitate, TID oferă o platformă unică pentru schimbul de idei și crearea de noi colaborări. 

Transylvania Insurance Days este un eveniment organizat de LIFE IS HARD, lider în soluții de digitalizare pentru afaceri și dezvoltatorul 24broker, cea mai completă platformă digitală de distribuție de asigurări din Europa Centrală și de Est.

Agenda evenimentului:

Evenimentul se va concentra pe mai multe categorii de conținut esențiale pentru industria asigurărilor, fiecare aducând valoare adăugată semnificativă pentru participanți:

The Heart: Insurance Trends in Romania & Region – Principalele tendințe din industria asigurărilor din România și regiunea CEE, acoperind subiecte strategice precum strategiile de afaceri, perspectivele de leadership, transformarea industriei și cadrele de reglementare.

The Growth Path: Insurtech’s Journey to the Future – Extinde sfera de acoperire a evenimentului, dincolo de domeniul asigurari, prin explorarea insurtech, fintech și a industriilor adiacente. Vor fi adresate cele mai recente tendințe în insurtech, sisteme de plată inovatoare, AI și soluții de asigurare integrate, concentrându-se pe produse relevante pentru brokeri și consumatori.

The Spicing: Start-up and VC Track – Platformă pentru startup-uri și investitori de capital de risc, prezentând soluții de vârf, idei disruptive și servind ca un activ strategic de comunicare cu conținut relevant pentru media și oportunități de investiții.

The Framework: Regulatory Track – Perspective asupra celor mai recente schimbări de reglementare și impactul acestora asupra industriei asigurărilor, oferind cunoștințele necesare pentru a rămâne competitiv. 

Oportunități de networking și inovație

Transylvania Insurance Days oferă multiple oportunități pentru comunitatea de asigurări și tehnologie:

  • Networking: Evenimentul facilitează întâlnirea cu lideri și experți din industrie, creând un cadru propice pentru dezvoltarea de noi relații profesionale și colaborări strategice. Evenimentul continuă cu un After Party, oferind participanților ocazia să se destindă și să se bucure de o seară plină de muzică și distracție, într-o atmosferă vibrantă și energică.
  • Inovație: Participanții vor avea acces la prezentări și discuții despre cele mai recente tehnologii și inovații din domeniul asigurărilor și fintech, oferindu-le un avantaj competitiv.
  • Dezvoltare Profesională: TID este o platformă ideală pentru dezvoltarea continuă, oferind acces la cunoștințe și practici de vârf din industrie.

Istoricul evenimentului:

Edițiile trecute ale Transylvania Insurance Days au adunat o comunitate de peste 1.000 de specialiști din țară și străinătate, care au avut ocazia să participe la prezentări inovative, discuții dinamice și oportunități de networking, toate menite să promoveze viitorul tehnologiei în asigurări.

În 2023, a găzduit peste 200 de participanți, dintre care mai mult de 90% au fost decidenți de nivel executiv, 100 de brokeri de asigurări, 20 de speakeri din industriile de asigurare, fintech, insurtech, din Europa Centrală și de Est, alături de manageri și directori ai celor mai important companii de asigurare. 

Transylvania Insurance Days 2024 se conturează a fi un eveniment de neratat pentru profesioniștii din domeniul asigurărilor, insurtech și fintech. Cu o agendă bogată și diversificată, TID continuă să fie un catalizator pentru inovație și colaborare în industrie. Biletele early bird sunt acum disponibile, oferind o oportunitate excelentă de a participa la cel mai important eveniment de profil din regiune.

Mai multe detalii despre eveniment și modalitățile de înscriere se regăsesc pe site-ul oficial tidays.info

Despre Life is Hard și ecosistemul său de business

LIFE IS HARD SA (LIH) este prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo, segmentul Premium, iar din 2021 face parte din indicele BET AeRO. 

Life is Hard (LIH) este un furnizor de soluții de digitalizare care ajută companiile să își optimizeze și să își transforme procesele prin tehnologie avansată. Cu un angajament puternic față de inovare și excelență, LIH continuă să fie un partener de încredere pentru companiile din diverse industrii. Compania este structurată în trei divizii principale: Tomorrow, dedicată industriei asigurărilor; Engine, axată pe digitalizarea companiilor mici și mijlocii și a sectorului public; și Intention, care explorează noi inițiative în domeniul sănătății și viitorul digital.

Misiunea companiei este ca prin intermediul întregului ecosistemului de business LIFE IS HARD să devină partenerul tehnologic cheie în digitalizarea IMM-urilor și să revoluționeze industria asigurărilor prin crearea celui mai cuprinzător ecosistem de distribuție din Europa Centrală și de Est.

Începând din 2024 această ambiție este comunicată printr-o nouă promisiune de brand: MORE LIFE și un nou slogan: Soluții de digitalizare pentru business și ​viață, menite să reflecte filozofia grupului, valorile și direcția în care se îndreaptă compania.

Related Posts

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More