Prima pagină » Conferința Magnetico București 2024: Peste 20 de profesioniști discută, pe 7 iunie, despre cele mai eficiente strategii pentru atragerea și retenția talentelor și rolul diversității și incluziunii în acest proces

Conferința Magnetico București 2024: Peste 20 de profesioniști discută, pe 7 iunie, despre cele mai eficiente strategii pentru atragerea și retenția talentelor și rolul diversității și incluziunii în acest proces

by Razvan Dutu

Proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge, pe 7 iunie 2024, la București. Conferința organizată de BusinessMark va reuni peste 20 de profesioniști din domeniu, ce vor discuta la JW Marriott Bucharest Grand Hotel despre acest moment istoric din piața muncii, în care sunt prezente la locul de muncă angajați din 5 generații, și care își pune amprenta asupra modului în care companiile atrag și reușesc să păstreze talentele. 

Astfel, liderii și organizațiile trebuie să-și redefinească strategiile de atragere și retenție, să-și consolideze brandul de angajator și să creeze practici de HR semnificative și adaptate noilor realități. 

Cum pot organizațiile să construiască un mediu de lucru pozitiv prin leadership autentic, conversații sincere și transparență? Cum pot liderii să creeze comunități la locul de muncă pentru a crește angajamentul angajaților? Dar să alinieze scopul companiei cu valorile și viziunea personală a angajaților? Ce strategii au organizațiile pentru a încuraja mindset-ul învățării continue în rândul angajaților, astfel încât să le dezvolte abilități noi, compatibile cu viitorul muncii? Sunt diversitatea și incluziunea parte din strategia de business a organizațiilor? Care este rolul liderilor în conturarea unei culturi a diversității și incluziunii și ce pot face ei pentru ca angajații să se simtă valorizați, văzuți, ascultați, acceptați în cadrul organizației?

Acestea sunt doar câteva dintre direcțiile de discuție din cadrul ediției din acest an, ce va include sesiuni de prezentări și trei paneluri, dintre care unul dedicat diversității și incluziunii. 

Au confirmat prezența la eveniment:

  • SPECIAL GUEST: Chris Deaver, Co-founder BraveCore, Anterior la Apple, The Walt Disney Company, VMware și Dell (SUA)
    • SPECIAL GUEST: Vicki Saunders, Founding Director, The EVP Consultancy
    • Lucian Ivan, Global Head of Talent, Revolut
    • Eliza Veronica Pîrăianu, HR Head Romania & Senior HR Manager CEE, Philips 
    • Ana Căbulea, Director People & Organization, Core Business eMAG România, Bulgaria & Ungaria, eMAG
    • Adina Vidroiu, HR Director pentru Romania, Moldova și Ungaria, Microsoft
    • Anca Fotache, Director General, Booking Holdings Romania
    • Lavinia Ivas, CEO, Parfumerie Douglas România 
    • Dana Popescu, Country HR Manager, Playtika Romania
    • Laura Predoi, Director Resurse Umane, Thales
    • Oana Ilie, Director de resurse umane, Tazz
    • Georgiana Flămîndu, Diversity & Inclusion / Educational Project Manager, Renault Group Romania
    • Luiza Banyai, Member of Romanian Council Board, Romanian Diversity Charter, People Experience Expert & Companies Transformation Advisor
    • Ana Andrei, HR Director EMEA/APJ, HR Business Partner, Secureworks 
    • Laura Florea, Managing Partner, Point PA&PR
    • Robert Schmidt, Sales & Marketing Director, Smartree
    • Raluca Binder, Manager Portofoliu Clienti Corporate, Divizia Abonamente, Rețeaua de sănătate Regina Maria
    • Mihai Marinescu, Head of Employee Benefits – International Broking Center Romania Hub, RENOMIA Gallagher
    • Mariana Cosenco, Psiholog relational, 7Pillars 
    • Oana Scarlat, ACC – Director general, EXEC-EDU
    • Leonard Rizoiu, Fondator & General Manager, leoHR

Evenimentul va avea loc la Hotel  JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Sala Constanța și vizează:  HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.

Pe parcursul acestui an, BusinessMark va organiza evenimente dedicate profesioniștilor de Resurse Umane, în București și în alte 8 orașe din România. Astfel, proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge și la  Iași (11 iunie), Brașov (16 octombrie), Oradea(24 octombrie), Timișoara (14 noiembrie), Sibiu (19 noiembrie). În luna septembrie, va avea loc la București și evenimentul HR Uncovered.

Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentuluisau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la prețul standard de 600 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20% reducere, în funcție de numărul de participanți înscriși.

Eveniment organizat de BusinessMark

Partenerii evenimentului: Macromex, Renomia Gallagher, Smartree, Rețeaua de Sănătate Regina Maria, Wellington, EXEC-EDU, Worldclass România

Eveniment susținut de: Carta Diversității din România

Partener de monitorizare: mediaTrust

Parteneri media: spotmedia.ro, IQads, SMARK, Revista Cariere, Revista Bursa, PortalHR, Revista de HR, Angajatorulmeu.ro, PRwave, Digital Business, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Global Manager, Global HR Manager, EventsMax, Revista Piața, Spațiulconstruit.ro, Club Economic, Economistul, România Durabilă, BusinessVoice, Femei în Afaceri

Citește și articolul: Comunicat de presă: cu peste 50.000 de poziții deschise, aproape jumătate dintre joburile scoase în piață de la începutul anului aparțin angajatorilor mici și foarte mici

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate  de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului. 

Related Posts

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More