Prima pagină » Proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge, pentru prima dată, la Pitești. Liderii de HR sunt așteptați la Hotel Ramada, pe 23 mai 2024

Proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge, pentru prima dată, la Pitești. Liderii de HR sunt așteptați la Hotel Ramada, pe 23 mai 2024

by Razvan Dutu

Comunitatea locală de profesioniști HR este invitată, pe 23 mai 2024, la prima ediție a conferinței „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices organizată la Pitești. Acesta este cel de-al 9-lea oraș în care BusinessMark organizează acest proiect va reuni, la Hotel Ramada, profesioniști români și internaționali, care vor discuta despre ce pot face companiile pentru a atrage și păstra talentele de care au tot mai mare nevoie, într-un context în care lumea muncii devine tot mai digitalizată, iar nevoile și prioritățile angajaților sunt într-un proces de redefinire. 

Cum văd companiile viitorul și cum se transformă, la nivel de valori? În contextul în care oamenii își doresc ca munca lor să aibă un scop și un impact, sunt companiile pregătite să facă schimbări fundamentale pentru a se poziționa strategic pe piață, dar și pe piața muncii? Mai este salariul factorul determinant în alegerea unui loc de muncă? Ce altceva determină un candidat să aplice la un job și ce îl determină să rămână pentru o perioadă de timp mai îndelungată în companie? Ce rol au liderii în construirea unui loc de muncă pozitiv și care sunt principalii factori ce influențează work-wellbeing-ul? De la siguranța psihologică, la relațiile din comunitatea creată la locul de muncă, securitatea financiară sau satisfacția profesională, ce definește în mod semnificativ starea de bine a angajaților?

Ne propunem să traducem aceste întrebări la nivel strategic și să urmărim transpunerea lor în acțiunile ce oferă magnetism unui brand, din trei perspective: Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience.

INVITAȚII PRIMEI EDIȚII MAGNETICO PITEȘTI:

  • Belinda Gannaway, Employee experience coach, Trainer, Author.
  • Diana Minea, Senior HR Manager, Renault România
  • Alina Cristocea, HR Manager, LEONI Wiring Systems Pitesti 
  • Florina Nicolescu, Deputy Plant Manager & HR Manager, Forvia Faurecia Argeș
  • Oana Ilie, Director de resurse umane, Tazz
  • Daniela Alexandru, Human Resources Manager, Magna Exteriors Craiova   
  • Cezar Cârligeanu, Head of Sales, OLX România, Bulgaria și Portugalia
  • Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software – azi
  • Mihaela Colesnic, Tax & Legal Manager, Romanian Software
  • Iuliana Morlova, HR Professional, Career Coach, Psiholog PsyHub Consulting 
  • Zenaida Cremeneanu, Head of Global Business Services H2R, Siemens România 
  • Anca Pucă, Sales Manager, UCMS by AROBS 
  • Leonard Rizoiu, Fondator & General Manager, leoHR
  • Robert Schmidt, Sales & Marketing Director, Smartree
  • Adrian Dinu, CEO, CREASOFT IT

Conferința va include sesiuni de prezentări și un panel, fiind moderată de Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Evenimentul va avea loc la Hotel Ramada, în intervalul 08:30 – 15:00 și vizează:  HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.

Pe parcursul acestui an, BusinessMark va organiza evenimente dedicate profesioniștilor de Resurse Umane, în București și în alte 8 orașe din România. Astfel, proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge și la  București (7 iunie), Iași (11 iunie), Brașov (16 octombrie), Oradea (24 octombrie), Timișoara (14 noiembrie), Sibiu (19 noiembrie). În luna septembrie, va avea loc la București și evenimentul HR Uncovered,

Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentuluisau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la prețul standard de 500 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20% reducere, în funcție de numărul de participanți înscriși.

Eveniment organizat de BusinessMark

Partenerii evenimentului: Renault Group, colorful.hr, LEONI, OLX Locuri de Muncă, Macromex, Smartree, UCMS by AROBS, Creasoft, Wellington

Eveniment susținut de: AOA – Asociația Oamenilor de Afaceri Argeș

Parteneri media: TVR Craiova, Spotmedia.ro, Revista Cariere, IQads, SMARK, Ziarul Argeșul, Argeșul Online, Bitpress, PortalHR, Revista de HR, angajatorulmeu.ro, PRwave, Digital Business, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Global Manger, Global HR Manager, EventsMax, Revista Piața, spatiulconstruit.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Business Voice, Femei în Afaceri

Citește și articolul: Impactul AI în transformarea de business și educația de afaceri

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate  de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului. 

Related Posts

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More