- Noua poziționare, însoțită de o nouă identitate vizuală, va fi lansată în magazinul Flanco Smart Discounter AFI Cotroceni
- 10 magazine vor trece printr-un proces de reamenajare și rebranding în acest an și altele 70 în anul următor. Procesul se va încheia în 2026
- Noua poziționare este susținută de programe inteligente de discount, o gamă de produse atent selecționată și servicii cu valoare adăugată
București, 11 aprilie 2024 – Flanco devine prima rețea de magazine Smart Discounter electro-IT din România. Numele companiei se transformă din Flanco, în Flanco Smart Discounter. Retailerul va lansa conceptul și noua poziționare în magazinul său reamenajat din AFI Cotroceni, vineri, 12 aprilie.
Citește și articolul: Ayn Rand Centre: 63% dintre afaceri vor să adopte inteligența artificială în următorii trei ani. România, încă în urmă, dar va avea un avans colosal pe scena AI în Uniunea Europeană
“Clientul de azi este tot mai educat și sofisticat în alegerea serviciilor și produselor care să răspundă relevant tuturor nevoilor sale – de preț, de calitate, de simplitate, de relaționare și accesibilitate în achiziție”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco. “Astfel, am decis să răspundem acestor cerințe printr-un nou tip de experiență de retail, capabilă să îi ofere clientului satisfacția unui «deal» bun, de neratat, și acces rapid la tehnologie.”
Pe lângă Flanco Smart Discounter din AFI Cotroceni, retailerul va desfășura în acest an un amplu proces de rebranding în 10 dintre cele mai importante magazine ale sale. Acesta va include modernizarea firmelor luminoase, a vitrinelor, a întregii suite de materiale de promovare din magazine, precum și introducerea la intrarea în magazine a unei scene pe care vor “defila” cele mai importante discounturi ale momentului. În anul 2025, retailerul plănuiește să extindă procesul de rebranding la alte 70 de magazine ale rețelei, urmând ca în 2026 toate punctele de vânzare să funcționeze sub noua identitate.
Ce explică Dragoș Sârbu, CEO
“Diferența între «reducere» și «smart discount» este una importantă: nu scădem, pur și simplu, prețul, afectând percepția de calitate a produselor, ci urmărim întotdeauna să oferim o oportunitate relevantă de discount. Un smart discount este o ofertă inteligentă atât pentru client, care obține un produs de calitate la cel mai bun preț al pieței, cât și pentru noi, care urmărim eficiența operațională. În plus, pe lângă discounturile imbatabile, clienții vor găsi întotdeauna în magazinele noastre servicii de top și o relaționare de calitate cu Specialiștii în Discounturi de la Flanco, care îi vor sfătui ce și când să cumpere, pentru a avea numai de câștigat”, explică Dragoș Sîrbu.
Ca urmare a acestei pivotări de business către poziționarea de Smart Discounter, noua dinamică a campaniilor organizate de retailer în magazine și pe flanco.ro va include Discounturi de Weekend sau chiar Discounturi de o Zi, cu oferte de neratat. În plus, cataloagele vor avea de acum o recurență săptămânală, tocmai pentru a ține publicul la curent cu noile discounturi și oportunități.
Noua poziționare, precum și noua identitate a brandului au fost realizate în colaborare cu agenția specializată în consultanță și design de brand, Brandient.
În prezent, campania de comunicare dedicată noii poziționări acoperă principalele puncte de interacțiune cu clienții, de la online, radio, presă, panotaj, social media și cataloage, iar în cursul anului următor va fi susținută și de o componentă TV.
Despre Flanco Smart Discounter:
Primul Smart Discounter electro-IT din România. Cu un număr de peste 1.500 de angajați, compania deţine o rețea de 157 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 113 orașe ale României. De asemenea, magazinul online al retailerului, flanco.ro, se află în continuă dezvoltare și oferă tehnologie de ultimă generație, cele mai căutate branduri și soluții inovatoare de plată. Pentru mai multe informații, vă rugăm accesați www.flanco.ro sau paginile de Facebook şi de LinkedIn.