Prima pagină » Maison Olfactif și Beautyceutic, două concepte inovatoare create în România

Maison Olfactif și Beautyceutic, două concepte inovatoare create în România

by Mioara Iofciulescu

Maison Olfactif și Beautyceutic sunt două branduri inovatoare, 100% românești, lansate la începutul lunii februarie în București, primul magazin fiind deschis în Băneasa Shopping City, etajul 1, zona cinema și magazine sport. Producția acestora se desfășoară într-o fabrică ultra modernă din Ploiești, cu fluxuri inspirate din normele GMP Pharma, la standarde de cea mai înaltă calitate ISO 9001 și ISO 22716. 

Cele două branduri aduc clienților o experiență olfactivă la superlativ și o linie premium de îngrijire a pielii de nivel cosmeceutic. Cosmeceuticele sunt produse cu aplicare locală, capabile de să acționeze asupra funcției biologice a pielii datorită tipului de ingrediente funcționale pe care le conțin.

Maison Olfactif, emoție și lux selectiv pentru pasionații de parfumerie

Maison Olfactif este un concept total nou ce se încadrează în zona parfumeriei de lux de pe piața autohtonă și mondială. Casa de parfumuri a lansat 3 categorii de extracte de parfum cu buchete olfactive unice, acestea remarcându-se prin faptul că sunt macerate timp de peste 6 luni în mediu cu temperatură și lumină  monitorizate constant.

Parfumurile sunt grupate în 3 categorii care au și denumiri sugestive: „Les phéromonaux”, ,,Les émotionnels” și ,,Les suprêmes”, fiecare dintre ele conducând la explorarea olfactivă individuală a diferitelor zone emoționale ale iubitorilor de parfumuri care caută luxul selectiv în toate aspectele vieții lor. Mai mult decât atât, fiecare parfum are un nume ce pare desprins dintr-un jurnal cinematografic și induce starea provocată de buchetul olfactiv.

Cele 5 parfumuri din gama Les phéromonaux trec experiența olfactivă printr-un registru emoțional, dar și artistic, purtând imaginația celui ce folosește aceste parfumuri prin zone ale picturii clasice sau prin simboluri ale literaturii considerate cândva interzise, dar și prin trăiri intime secrete și captivante: Amor sacro, amor profano, ce reunește note calde de iasomie, scorțișoară, căpșună și coacăz; Dress code: naked, ce reunește note proaspete de lămâie, mandarină verde, bergamotă și patchouli; Rendez-vous avec le diable,  cu  note unice de vanilie, miere și iris; Ménage à trois, ce reunește note dulci de iasomie, bergamotă și tuberoză; Bad boy meets his angel,  ce reunește note unice de fum, șofran, cardamon, labdan.

Gama Les émotionnels înglobează extracte de parfum care, prin forța ingredientelor, augmentează trăirile și emoțiile purtătorului sau purtătoarei. Cele 5 parfumuri par să treacă printr-un registru olfactiv prețios, o alegorie de scene personale neexperimentate încă: Sin after dark: the revenge, cu note de violetă, iris, prună, iasomie și zambilă; Crazy for you: the obsession, cu note de lămâie, grapefruit, clementină, bergamotă; Money can’t buy love: the crush, cu note de frezie, prună, și lămâie;  Fatal Dose: the happiness, cu note de cireșe confiate, lămâie și piper roz; Toxic Touch: the dependence, cu note de violetă, iris, lămâie și portocală roșie.

Les suprêmes este categoria de parfumuri ce au în compoziție atât esențe și extracte rare, cât și particule de aur de 24K care au calitatea de a magnetiza ingredientele și de a le da o remanență și o valoare incomensurabilă. Cele 5 parfumuri sunt fațete ale luxului absolut sau ale trăirilor ce te consumă emoțional: Adulther, cu note de scorțișoară, iasomie și lemn dulce; Last night in Dubai, cu note de vanilie, ambră și labdan; Escentric gold cu note de Rose de Mai, vanilie, iris și patchouli; Original sin, cu note de șofran, vanilie și scorțișoară și Royal blood, cu note de piper roz, cardamon și iris.

Beautyceutic, inovația de ultimă oră în industria de skincare

Lansat încă de anul trecut în Marea Britanie și primit excepțional de consumatorii britanici, Beautyceutic este un brand inovator de îngrijire a pielii. Acesta are la bază conceptul  cosmeceuticelor, ce pune consumatorul pe primul loc și îi oferă libertatea și ingeniozitatea de a-și concepe propriile produse pentru îngrijirea pielii. Este un brand ce se adresează pasionaților de skincare, cunoscătorilor și celor care sunt în căutarea personalizării produselor în regim impecabil de calitate.

Brandul Beautyceutic este structurat pe două categorii de produse. Prima categorie are la bază șase formule fundamentale concepute cu active premium și testate dermatologic pentru tenuri sensibile (demachiant, toner, ser, ser pentru ochi, ulei, cremă), cu eficacitate pentru hidratare, estomparea roșeții, controlul și calmarea eritemului. A doua categorie are rol puternic antirid și conține formule pure, concentrate, care țintesc diferite nevoi ale pielii (estomparea imperfecțiunilor acneice, riduri, pete pigmentare, cearcăne, deshidratare etc.), dar care sunt definite structurat în cele nouă categorii de cosmeceutice:  antioxidanți, extracte botanice, agenți depigmentanți, factori de creștere, hidroxiacizi, peptide și proteine, retinoizi, celule stem, protecție solară.

Clientul își poate crea propria formulă prin adăugarea unei picături din Beautyceuticele alese la fiecare 3 pipete din formula fundamentală.

Atât produsele de îngrijire a pielii, cât și parfumurile, se încadrează în cele mai înalte standarde internaționale de calitate, scopul fiind acela de a oferi o experiență premium clientului și de a-i prezenta luxul în cele mai mici detalii.

Related Posts

1 comment

Fundaţia Rădăcini Grup – Programul „Burse pentru elevii din mediul rural” se extinde la nivel național  - Business Voice 21/02/2024 - 12:04 pm

[…] dată AI într-unul dintre… Fundaţia Rădăcini Grup – Programul „Burse pentru elevii… Maison Olfactif și Beautyceutic, două concepte inovatoare create… Analiză Radu Puiu, XTB: Japonia și Marea Britanie,… Innobyte își consolidează poziția […]

Reply

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More