Compania vizează o cifră de afaceri de 10 milioane euro, până în 2025
București, 12.12.2023 – Regency Front, unul dintre cei mai mari producători de fronturi din MDF, a investit 6 milioane de euro într-o nouă linie dedicată fronturilor vopsite, cu tehnologii și utilaje de ultimă generație. Capacitatea de producție a acesteia ajunge la 700 mp/schimb și integrează, totodată, și cea mai mare linie de lac din România și utilaje de șlefuire a canturilor sau aplicare grund complet automatizate. Fronturile produse sunt dedicate atât clienților de tip B2B, cât și consumatorilor finali.
„Investiția de 6 milioane de euro din surse proprii ne-a permis să dezvoltăm cea mai tehnologizată linie de producție de fronturi din România. Astfel, reușim să completăm gama de produse pe care o punem la dispoziție clienților noștri, oferind atât fronturi din MDF înfoliat, cât și vopsit, în funcție de nevoile și preferințele lor. În ultima perioadă se observă o atenție tot mai mare din partea clienților acordată designului de interior în general și pieselor de mobilier în special. Suntem în permanență atenți la trendurile internaționale și ne bucurăm să putem oferi românilor o gamă variată de produse, dar și o paletă de culori vastă”, a declarat Dani Shawu, CEO Regency Front.
Compania estimează că noua linie de fronturi va fi pusă în funcțiune până la sfârșitul anului 2023 și va veni să completeze perfect linia de MDF înfoliat deja existentă.
Totodată, Regency Front vizează o cifră de afaceri de 10 milioane euro până în 2025, pe o piață a mobilei marcată pe de o parte de creșterea inflației și de creșterile costurilor de producție, iar pe de alta de vânzări tot mai ridicate în mediul online.
Piața de mobilă se redefinește
Creșterea comerțului digital își pune amprenta și în industria mobilei. Cu toate că majoritatea comenzilor continuă să fie generate de magazinele fizice, se observă un trend ascendent în ceea ce privește achizițiile online, arată datele distribuitorilor din rețeaua Regency.
Totodată, în ciuda actualului context economic instabil, investițiile în piesele de mobilier continuă să fie ridicate. În plus, potrivit companiei, piața este mult mai matură, iar consumatorii știu exact ce își doresc.
Citește și articolul: Claudiu Cazacu, XTB: Google lansează Gemini – economia și piața muncii sunt în pragul unor transformări de proporții
“Piața locală cunoaște evoluții la nivelul consumatorilor – propunerile nu mai pleacă exclusiv dinspre producător către client, ci și invers. Indiferent că vor doar să-și schimbe fronturile unei mobile existente sau vorbim de producerea mobilei de la zero, clienții manifestă o implicare ridicată în alegerea modelelor și a decorurilor dorite, mai ales că posibilitățile de alegere au crescut. Astăzi, există o gamă mai largă de modele variate și tipuri de texturi diferite: uni, structo-striat, high gloss, supermat, textură sau decoruri de lemn. În plus, prin noua colecție Bespoke oferim clienților o serie de modele noi pe piața din România, dar și posibilitatea ca aceștia să-și pună amprenta personală, semnătura stilului lor, venind cu schițe ale modelelor pe care și le doresc”, explică Alina Enache, Marketing Manager Regency Front.
Clienții companiei sunt în proporție de 90% producători de mobilier, mari sau mici. Produsele Regency Front sunt, de asemenea, recomandate de arhitecți de interior sau designeri către clienții finali pentru proiecte de la zero sau doar pentru schimbarea ușilor mobilierului.
Lansată în 2018, ca parte a grupului Regency Company, compania a avut o cifră de afaceri de aproximativ 6,4 milioane lei în 2022.
Anul acesta, compania a trecut și printr-un proces de rebranding, determinat de evoluția sa dinamică din ultima perioadă, iar alături de una dintre legendele fotbalului românesc, Adrian Mutu, a lansat noul său catalog de produse.
Despre Regency Front
Regency Front, înființată în anul 2018, este parte a grupului Regency Company, companie cu peste 20 de ani de experiență în industria de mobilier. Produsele Regency Front vin în întâmpinarea clienților care caută o experiență de design diferită și care vor să scoată mobilierul din anonimat, atât prin modele de frezare cât și prin decoruri. Compania produce fronturi de mai multe tipuri, precum: uși, sertare, coșuri jolly, decupat sau decupat cu despărțitor, cu stiluri de design variate, de la cele mai simple până la modele Bespoke sau unele personalizate. Produsele sunt comercializate la nivel național prin intermediul rețelei de distribuitori, magazine de desfacere sau producători de mobilier. Compania are o echipă care în prezent numără peste 30 de persoane, de la ingineri și arhitecți, la echipă de marketing și vânzări sau responsabili de mediu.