Prima pagină » HR Uncovered 2023. Specialiști români și internaționali vorbesc, pe 22 septembrie, la București, despre poveștile de HR din spatele brandurilor

HR Uncovered 2023. Specialiști români și internaționali vorbesc, pe 22 septembrie, la București, despre poveștile de HR din spatele brandurilor

by Elena Paraschiv-Pop

30 de specialiști români și internaționali participă, pe 22 septembrie 2023, la noua ediție a conferinței „HR Uncovered”, organizată de BusinessMark la București și online. Vorbim despre cum se construiește imaginea unui brand de la nivelul departamentului de resurse umane, din două perspective: BECOMING și LEADING.

Din Marea Britanie și SUA, vom avea doi invitați speciali, Belinda Gannaway, co-autoare a cărții „EX by Design – How to Create an Effective EX for Competitive Advantage” și Chris Deaver, co-autor al cărții „Brave Together: Lead by Design, Spark Creativity, and Shape the Future within the Power of Co-Creation”, care vor împărtăși experiențele lor privind modul prin care putem transforma cultura organizațională într-una de succes, prin intermediul creativității, psihologiei pozitive și a unui lzeadership ce are puterea să inspire angajații.

Care este rolul oamenilor de HR în călătoria angajaților din organizație? Cum putem crea o cultură sănătoasă, cu o rată mai mare de retenție și cu oameni mai fericiți și mai productivi? La nivel de leadership, sunt managerii pregătiți pentru viitorul muncii? Cum s-a schimbat rolul liderilor de HR în ultimii ani și care este misiunea lor pentru perioada următoare? 

Acestea sunt doar câteva dintre subiectele ce vor fi dezbătute în cadrul sesiunilor de prezentări și a celor trei paneluri de dezbatere, la care vor participa:

  • SPECIAL GUEST: Chris Deaver, Cofondator BraveCore, Anterior la Apple, The Walt Disney Company, VMware și Dell (SUA) 
  • SPECIAL GUEST: Belinda Gannaway, Employee experience coach, Trainer, Author
  • Gina Cruceru, Group HR Director, Rompetrol – KMG International
  • Adina Vidroiu, HR Director pentru Romania, Moldova și Ungaria, Microsoft
  • Andreea-Maria Miron, EMEA People & Culture Director, Stefanini 
  • Ileana Alexandru, HR Vice President, MEGA IMAGE
  • Maria Dinu, Head of Employer Branding, Coca-Cola HBC
  • Florin Tătaru, Group HR Director, Help Net Farma & Farmexim
  • Beatrice Vana, Head of Talent Acquisitions, Learning & Development, Brico Dépôt România
  • Costin Tudor, CEO, Undelucrăm.ro
  • Iulia Stanca, People & Culture Business Partner, Roche Romania.
  • Hermina Mihaela Radu, People and Culture Manager, Primark
  • Dana Dobrescu, Corporate & Government Affairs Manager, MONDELEZ ROMÂNIA
  • Andreea Kutyik, HR Director SPS & SETS, Honeywell – Industrial Technologies
  • Marius Ciurariu, Director Resurse Umane, Provident Financial Romania
  • Valentin Bolozan, HR Director, Globalworth
  • Oana Munteanu, Director, People & Organisation, PwC România
  • Alina Costea, Chief Human Resources Officer, Lensa
  • Tudor Petecilă, HR Director, Teleperformance Romania
  • Mirela Tănase, Senior Partner, Strategy & Sales, Exploratist
  • Adina Nanu, Recruitment & Career Development Manager, Romstal 
  • Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
  • Petronela Sănduleasa, People and Culture Consultant
  • Roxana Abrașu, Partener, Coordonator al practicii de Dreptul Muncii, NNDKP 
  • Andrei Crețu, Co-fondator, Pluria
  • Gabriela Batîr, Senior Manager, People & Organisation, PwC România
  • Anca Pucă, Sales Manager, UCMS by AROBS
  • Leonard Rizoiu, Fondator & General Manager, leoHR
  • Adrian Dinu, CEO, CREASOFT IT

Moderatorul conferinței va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Evenimentul se va desfășura în format hibrid, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel și online, și vizează o gamă largă de profesioniști și lideri din domeniu, precum: HR Managers & HR Directors, People Managers, Culture Managers, HR Business Partners, Talent & Acquisition Managers, Employer Branding Managers, HR & PR Specialists, Recruitment Managers, Hiring Managers, Internal & External Communication Managers, Consultanți HR, PR & employer branding, Directori generali, Team Leaders.

Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să vizitați site-ul nostru sau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro. Grupurile beneficiază de reduceri: 10% la achiziția a 2 bilete, 15% la achiziția a 3 bilete și 20% reducere la achiziția a peste 4 bilete.

Un eveniment: BusinessMark

Parteneri: Rompetrol – KMG International, Romanian Software, Brico Dépôt, Mondelēz International, MACROMEX, Exploratist, Undelucram.ro, UCMS by AROBS, PwC Romania, Pluria, Creasoft, NNDKP, Wellington, Hotspot Space, Well Masage, Doctor SKIN

Suport tehnic asigurat de: SCS

Eveniment susținut de: BRCC

Partener de monitorizare: mediaTrust

Parteneri media: spotmedia.ro, IQads, SMARK, Revista Cariere, Ziarul Bursa, Portal HR, Revista de HR, angajatorulmeu.ro, PRwave, Social Media România, Digital Business, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, administratie.ro, Global Manager, EventsMax, Revista Piața, spațiulconstruit.ro, TopBusiness News, Ziarul 21, Antreprenor în România, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Business Voice, Femei în Afaceri

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate  de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului. 

Related Posts

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More