Prima pagină » Dealul cu Afine lansează un nou brand global – The Blue Renaissance, produs în Transilvania

Dealul cu Afine lansează un nou brand global – The Blue Renaissance, produs în Transilvania

by Elena Paraschiv-Pop

Dealul cu Afine, ferma românească de afine bio cu sediul în Făgăraș, județul Brașov, anunță lansarea noului său brand global The Blue Renaissance și intenționează să ajungă pe piețe internaționale precum Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudită, Qatar, Germania, Marea Britanie în următoarele 12 luni. De la achiziționarea fermei de afine în 2016, proprietarul Ajay Naqvi și familia sa au investit aprox. 1 milion de Eur în creștereacapacității de producție, consolidarea brandului și dezvoltarea de noi produse. Compania a atras până în prezent fonduri de 800.000 Eur de la investitori internaționali. Ferma se întinde pe 10ha de teren în satul Toderița, lângă Făgăraș, județul Brașov, unitatea de procesare fiind în județul Iași.

Cu o istorie de peste șase ani, Dealul cu Afine a fost un pioner pe piața locală de fructe bio pre-comandate, clienții producătorului român având încredere și plătind produsele cu trei până la șase luni înainte ca fructele să fie culese și livrate. După consolidarea brandului local Dealul cu Afine, cu peste 30.000kg de fructe bio vândute în România în fiecare an, compania a lansat un nou produs – un suc de afine 100% organic, fără apă adăugată, fără conservanți, un produs unic pe plan local. 

La începutul anului 2023, brandul este pregătit să se extindă și în afara României, ajungând la consumatori din întreaga lume, iar pentru a realiza acest lucru, Dealul cu Afine și-a schimbat identitatea vizuală și numele. Noul brand – The Blue Renaissance – ia naștere din valorile și ADN-ul mărcii, cu accent pe oferirea de produse sănătoase, fără aditivi, pure, realizate 100% din afinele organice cultivate la ferma din satul Toderița.

Piețele internaționale targetate

Având în vedere toată dragostea pe care Dealul cu Afine a primit-o în România și potențialul uriaș pe care îl are piața globală a băuturilor organice, suntem bucuroși să anunțăm lansarea produselor noastre de calitate în întreaga lume sub numele The Blue Renaissance. Facem suc 100% din afine, certificat organic, nimic adăugat, nici măcar apă. Aceasta este o declarație puternică care i-a atras pe investitorii noștri, dar și importanți retaileri din Asia și Europa de Vest. Industria globală a sucurilor este de aproximativ 150 miliarde de dolari, dar există foarte puțin suc real în acele 150 miliarde de dolari. Acestea conțin în principal apă, zahăr și concentrate. Am contestat status quo-ul băuturilor din fructe, creând un suc care este atât sănătos, cât și gustos, fără a adăuga zahăr sau conservanți. Acesta este motivul pentru care credem că brandul nostru românesc va deveni prima alegere pentru oamenii din întreaga lume  care doresc să trăiască o viață sănătoasă”, a declarat Ajay Naqvi, CEO The Blue Renaissance.

Primele țări vizate pentru extindere în 2023 sunt Emiratele Arabe Unite și Germania, unde compania intenționează să vândă sucul său organic de afine și noile produse dezvoltate de echipa de cercetare și dezvoltare în acest an, precumalte mixuri de fructe de pădure și șapte formule de pudre pentru smoothie din afine gata de băut.

„Pe piețe precum Germania ne vom adresa mai întâi canalelor HORECA, iar în Dubai începem cu farmacii și cafenele din clinici și spitale. Vom continua apoi cu lanțuri mari de retaileri și super retaileri”, anunță Ajay Naqvi.

400.000 Eur investiție pentru următorii doi ani

Pentru următoarele 6 luni, Dealul Cu Afine estimează o producție de 50-80.000 de litri de suc organic, în total aproximativ 250.000 de sticle, planul companiei fiind să crească capacitatea de producție la 1.500 de sticle pe oră. Mai mult, obiectivul strategic al fondatorilor este de a transforma un produs local într-un brand internațional, ca rezultat al cercetărilor din ultimii ani în crearea unui produs de calitate și creșterea organică a capacității de livrare a businessului.

Ajay Nagvy – CEO, the Blue Renaissance

Pentru 2023 și 2024, The Blue Renaissance continuă investițiile, alocând 400.000 de euro în consolidarea capacităților de producție și logistice, cercetare și dezvoltare, resurse umane și dezvoltare de noi produse. Compania a investit deja 200.000 de euro în ultimul an, definindu-și strategia globală de brand și în linia de producție.

În prezent, produsele The Blue Renaissance sunt vândute prin intermediul platformei online și pot fi găsite în magazinele bio din România, atât online, cât și offline. O parte dintre planurile companiei de expansiune la nivel național se referă la pătrunderea în rețelele locale de supermarketuri, magazine alimentare și lanțuri de farmacii.

Companie românească evaluată la 6 Mil Eur

The Blue Renaissance a început ca Dealul cu Afine în 2016, când proprietarul Ajay Naqvi și soția sa Ramona Naqvi, care este co-fondatoare a companiei, au cumpărat o mică plantație de afine lângă Făgăraș. În prezent, după mai bine de șase ani, timp în care firma a atras mai multe runde de investiții în valoare totală de 800.000 euro, startup-ul românesc este evaluat la 6 milioane euro. Printre investitorii actuali se numără executivi de top din Europa, Asia și Orientul Mijlociu.

Citește și articolul: White Image: Companiile investesc cu 25% mai mult decât anul trecut în fidelizarea clienților români, care economisesc tot mai mult din cauza inflației

Pentru 2023, compania își propune să atragă încă 2 milioane euro de la investitori pentru a-și spori capacitatea de procesare și extinderea globală. Anul trecut, The Blue Renaissance a cumpărat o cotă de 50% dintr-o firmă românească de procesare a fructelor din Iași pentru a-și crește capacitatea de producție de suc certificat ecologic la peste 1.000 de sticle pe zi. Prin această investiție, The Blue Renaissance va putea, de asemenea, să creeze mult mai multe produse noi în segmentul băuturilor, dar și să adauge companiei-mamă capacitate de deshidratare și de fabricare a pudrei pentru smoothie. Astfel, compania intenționează să lanseze trei noi amestecuri de fructe de pădure, șapte noi băuturi funcționale și șapte noi formule de pudră pentru smoothie gata de băut până la jumătatea anului 2023.

DESPRE THE BLUE RENAISSANCE

The Blue Renaissance este noul brand al companiei românești Dealul cu Afine înființată în 2016, deținută de Ajay Naqvi, fost director executiv al unui brand global de băuturi, și de familia sa. Plantația de afine se întinde pe 10 ha de teren în satul Toderița, lângă Făgăraș, județul Brașov, iar unitatea de procesare se află în satul Valea Ursului, județulIași. Fondatorii The Blue Renaissance au investit constant în crearea unui brand premium de încredere.

Primii ani ai afacerii au fost cei care au modelat valorile de bază ale brandului: o relație puternică cu clientul – deoarece Dealul cu Afine a fost un furnizor de încredere de afine pentru mii de clienți fideli care au pre-comandat fructele cu luni înainte ca acestea să fie culese –, abordare inovatoare pe piața sucurilor și sete de a face lucrurile corect.

Suntem conduși de un singur scop: să punem întrebări pe care nu le-am pus niciodată până când am realizat că mâncarea a devenit o problemă în viața noastră, în stilul de viață pe care l-am dezvoltat. Și băuturile din fructe fac parte din această problemă. Dorim să facem o schimbare reală pe piața băuturilor din fructe – care conțin foarte puțin suc, dar mai multă apă și conservanți – prin crearea unui suc care oferă beneficii evidente pentru sănătate. Credem că brandul nostru românesc va deveni prima alegere pentru oamenii care doresc să trăiască o viață sănătoasă, din întreaga lume”, a declarat Ajay Naqvi, CEO The Blue Renaissance.

Portofoliul de produse The Blue Renaissance include Suc Certificat Organic 100% din Afine, vândut în sticle de 300 ml, Afine Deshidratate 100% Certificate Organic și Pudră de Afine 100% Certificată Organic. Toate produsele disponibile pot fi comandate online și pot fi găsite în magazinele bio din România, atât online, cât și offline.

Related Posts

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More