Prima pagină » Pe 23 iunie 2022, specialiștii de resurse umane se reunesc la Iași HR VIBES, pentru a transformarea departamentului de HR 

Pe 23 iunie 2022, specialiștii de resurse umane se reunesc la Iași HR VIBES, pentru a transformarea departamentului de HR 

by Elena Paraschiv-Pop

BusinessMark invită specialiștii de resurse umane din Iași să participe la noua ediție HR Vibes, eveniment în cadrul căruia vom privi cu atenție spre provocările din ultimii doi ani și jumătate de pandemie și la felul în care departamentul de HR a transformat aceste obstacole în oportunități de dezvoltare. Evenimentul se va desfășura în format hibrid pe 23 iunie 2022, iar participanții au posibilitatea să participe fizic, la Palas Congress Hall, sau virtual, prin intermediul platformei MyConnector.

La Iași HR Vibes discutăm despre viteza de reacție a departamentului de HR în situații de criză, acordând o atenție aparte strategiilor prin care specialiștii din domeniu au reușit să răspundă tuturor provocărilor aduse de pandemie, astfel încât organizația să fie pregătită să depășească cu succes orice provocare. În această nouă realitate dinamică, tehnologia a devenit principalul motor transformațional la nivel de organizație. Care sunt pașii următori și în ce termeni discutăm despre tehnologizare la nivel strategic?

Însă tehnologia a pătruns și în alte paliere din organizație, astfel că lucrul remote a ajuns să fie noul normal. În acest context, se mai poate discuta despre o revenire exclusivă la birou sau este work from anywhere noua normă? 

Munca remote a schimbat și prioritățile și nevoile angajaților, care își doresc mai mult timp pentru pasiunile lor, pentru cei dragi, iar numeroase studii arată că salariul nu mai este un factor suficient de motivant în a-i păstra într-o companie. Angajații vor să lucreze pentru o organizație cu un scop și o direcție clară. În acest context, cum punem în valoare „calitățile” companiei pentru a atrage talente? Ce definește profilul angajatului în 2022 și ce așteptări au aceștia de la un nou loc de muncă? Ajută tehnologia și modelele de lucru hibride departamentul de recrutare să aibă acces la talente noi? 

Vom discuta despre toate aceste aspecte alături de specialiștii invitați la Iași HR Vibes:

  • SPECIAL GUEST: Andre De Wit, Dean, LEADERSHIP ACADEMY AMSTERDAM
  • Minola Jac, Group Change and Organization Development Lead, Syngenta Group (Basel, Elveția)
  • Daniel AdumitrachioaieI, Director Resurse Umane, TeraPlast Grup
  • Daliana Olah, Recruitment Lead & Coach, Evozon
  • Ana Trantea, HR Business Partner,  Tremend 
  • Sergiu Ursan, Director de Resurse Umane și psiholog organizațional, Cramele Cotnari 
  • Ovidiu Bîrsă, Director Comercial, Edenred
  • Daniela Pipas, Head of HR, BRINEL; Co-Fondator, Institutul pentru dezvoltare umană și organizațională în România
  • Delia Iliașa, Managing Partner, SanoPass
  • Marius Ciurariu, Director Resurse Umane, Provident Financial Romania
  • Adrian Dinu, CEO, CREASOFT IT
  • Luiza Banyai, Member of Romanian Council Board, Romanian Diversity Charter, People Experience Expert & Companies Transformation Advisor
  • Anca Puca, Sales Manager, Smartree
  • Oana Ciobanu, Director & Partener, ELEVATHOR
  • Monica Petruț, Key Account Manager, UCMS by AROBS 
  • Petru-Iulian Mureșan, Antreprenor, Consultia – platforma SSM.ro

Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Experiența „in person” va fi completată de cea virtuală, astfel că puteți interacționa chiar și online cu ceilalți invitați și vizita zona expozițională. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro.

HR Vibes este un proiect care își propune să construiască și consolideze comunități locale de profesioniști în resurse umane, fiind vizați: HR Managers & HR Directors, HR Business Partners, Talent & Acquisition Managers, Employer Branding Managers, HR & PR Specialists, Recruitment Managers, Hiring Managers, Internal & External Communication Managers, Consultanți HR, PR & employer branding, Directori generali, Team Leaderi.

Mark your B2B opportunity, alături de BusinessMark!

Un eveniment: BusinessMark

Parteneri: OLX – Locuri de Muncă, SanoPass, UCMS by AROBS,  Benefit – o companie Edenred, Smartree, Creasoft IT, Consultia – platforma SSM.ro 

Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții

Partener de mobilitate: AVIS România

Parteneri media: spotmedia.ro, Ziarul Bursa, Debizz, Transilvania Business, administrație.ro, Global Manager, Financial Market, Jurnalul de Afaceri, Top Business, MATEK, SMARK, Iqads,  Portal HR, spațiulconstruit.ro,  Digital Business, Social Media Româna, Revista de HR, Revista Piața, Events Online, Belgian Luxemburg Romanian Moldovan Chamber of Commerce – BEROCC, Business Voice, Grupul Iubim Brașovul TV

***

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu” prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Combinând  metode de comunicare şi business matchmaking, oferim partenerilor noștri modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.

Related Posts

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More