Prima pagină » Zitec lansează Movacy: Soluția software inteligentă cu performanțe demonstrate în deservirea a peste 3 milioane de destinatari

Zitec lansează Movacy: Soluția software inteligentă cu performanțe demonstrate în deservirea a peste 3 milioane de destinatari

by Razvan Dutu

București, 10.03.2025 – Zitec, lider european în soluții de transformare digitală, lansează Movacy, o platformă inovatoare menită să transforme industria logisticii și a livrărilor last-mile. Dezvoltată pentru companiile de curierat și serviciile poștale, Movacy optimizează livrările, accelerează procesul de expediere și îmbunătățește eficiența operațională.

“Cu peste 3 milioane de destinatari deserviți și peste 7.000 de lockere gestionate în Europa Centrală, Movacy este soluția ideală pentru organizațiile care vor să își eficientizeze operațiunile. Platforma noastră le permite să își extindă rapid activitatea, să optimizeze și digitalizeze fluxurile de lucru, să diversifice metodele de livrare și să răspundă mai bine nevoilor consumatorilor,” a declarat Cristi Pena, Head of Product & Co-founder – Movacy.

Citește și articolul: Comunicarea la nivel înalt: unde trebuie să fii în 2025

Este estimat ca industria de logistică, un pilon esențial al comerțului internațional, să depășească 14 trilioane de euro până în 2028. Însă creșterea continuă a volumului global de livrări de colete care este estimată să ajungă la aproximativ 262 de miliarde până în 2026, pune o presiune semnificativă asupra companiilor de curierat. Dacă acest volum va fi atins, industria va trebui să gestioneze o creștere de aproape șapte ori a livrărilor în doar 13 ani, ceea ce poate genera provocări majore.

Printre acestea se numără nevoia de optimizare a infrastructurii logistice, necesitatea adoptării unor tehnologii avansate pentru eficientizarea livrărilor, precum și creșterea costurilor operaționale. Pentru a face față acestei expansiuni rapide, companiile de logistica și curierat sunt nevoite să investească în soluții inovatoare și să își adapteze strategiile operaționale.

Movacy a fost creată pentru a răspunde provocărilor industriei de curierat, oferind o soluție completă pentru gestionarea întregului proces de livrare: de la emiterea AWB-ului, first-mile și sortare, până la rutare, last-mile și închiderea financiară. Cu o arhitectură modulară, găzduită în cloud, Movacy pune accent pe scalabilitate și securitate. Platforma oferă vizibilitate completă asupra fiecărei etape a livrării, facilitând analiza și optimizarea continuă a fluxurilor de lucru pe baza datelor. În plus, asigură transparență în timp real pentru expeditori și destinatari prin suite dedicate, oferind control și predictibilitate pe tot parcursul procesului de livrare.

Cu o expertiză solidă în logistică și peste 7 ani de parteneriat de succes cu SAMEDAY, unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de curierat din România, Zitec a dezvoltat Movacy pentru a aduce pe piață un produs software inovator și complex. În 2024, platforma a gestionat peste 94 de milioane de colete, demonstrându-și eficiența prin reducerea costurilor operaționale, creșterea productivității și oferirea unui control avansat asupra întregului flux de livrare.

Despre Movacy

Movacy este o soluție software completă, creată pentru a ajuta companiile de curierat și serviciile poștale să își optimizeze operațiunile la fiecare nivel. Platforma oferă un management inteligent al flotei de livrare, al zonelor geografice, al rețelei logistice, inclusiv lockere și puncte PUDO, precum și al expeditorilor, curierilor și rutelor de livrare.

În plus, automatizează procese esențiale, precum alocarea automată în first-mile, rutarea în last-mile, sortarea și consolidarea, contribuind astfel la creșterea eficienței și scalabilității businessului.

Movacy redefinește logistica printr-un ecosistem tehnologic avansat, oferind control total asupra proceselor operaționale, reducând timpii de livrare și îmbunătățind semnificativ experiența clienților.

Soluția este dezvoltată de Zitec, un partener de încredere în transformarea digitală, cu peste 21 de ani de experiență în tehnologie. Aflați mai multe pe www.movacy.com

Despre Zitec

Zitec este lider în servicii de dezvoltare de software end-to-end în România și partener de încredere pentru transformarea digitală a multinaționalelor europene din peste 30 de țări. Echipele Zitec au livrat mai bine de jumătate de milion de servicii personalizate de dezvoltare de produs, alături de 750 de proiecte digitale end-to-end, pentru clienți precum Decathlon, eMag, Leroy Merlin, SAMEDAY, Tazz, Token. Compania are un scor CSAT constant peste 80% și un punctaj eNPS care se situează deseori la peste 20 de puncte față de media industriei.

Zitec este una dintre puținele companii certificate Google Cloud Premier Partner, Microsoft Solution Partner – Digital & App Innovation, Microsoft Advanced Specialization – Infrastructure Migration to Azure, Amazon AWS Technology Partner, și Adobe Solution Bronze Partner. De asemenea, compania are certificările ISO:9001, ISO:27001 și CREST, fiind totodată recunoscută de către DNSC drept NIS Security Auditor.  Aflați mai multe pe www.zitec.com.

ENGLISH VERSION

Zitec launches Movacy: the smart software solution already serving over 3 million recipients

Zitec, a European leader in digital transformation solutions, has launched Movacy, an innovative software solution designed to revolutionize the logistics and last-mile delivery industry. Developed for courier and postal companies, Movacy optimizes deliveries, accelerates shipments, and enhances operational efficiency.

With over 3 million recipients served and more than 7,000 lockers managed across Central Europe, Movacy is the ideal solution for organizations seeking to streamline operations. Our platform enables businesses to rapidly scale, optimize and digitize workflows, diversify delivery methods, and better meet consumer needs,” said  Cristi Pena, Head of Product & Co-founder – Movacy.

The global logistics sector, a critical pillar of international trade, is projected to surpass €14 trillion by 2028. However, the continuous surge in global parcel volumes, estimated to reach 262 billion shipments by 2026, poses significant challenges for courier companies. Managing this volume would require a nearly sevenfold increase in deliveries over just 13 years, driving the need for infrastructure optimization, advanced technologies, and cost-effective solutions.

To tackle these industry challenges, companies must invest in innovative logistics solutions and adapt their operational strategies.

Movacy is designed to streamline the entire delivery process, covering:

  • AWB issuance, first-mile pickup, and sorting
  • Route optimization and last-mile delivery
  • Financial reconciliation and operational visibility

With a modular cloud-based architecture, Movacy emphasizes scalability and security, offering real-time transparency for both senders and recipients. The platform provides end-to-end visibility, enabling continuous data-driven process optimization and enhanced delivery predictability.

With an indepth logistics expertise and over seven years of successful collaboration with SAMEDAY, one of Romania’s top courier companies, Zitec developed Movacy as an innovative and comprehensive software solution. In 2024 alone, Movacy managed over 94 million parcels, demonstrating its ability to reduce operational costs, boost productivity, and provide advanced control over the entire delivery workflow.

Movacy sets a new benchmark for efficiency, scalability, and transparency in logistics, empowering businesses to future-proof their operations in an increasingly demanding market

About Movacy

Movacy is an advanced software solution designed to help courier and postal service organizations optimize their operations at every level. The platform enables intelligent management of delivery fleets, geographic zones, logistics networks, including lockers and PUDO points, shippers, couriers and delivery routes.

Additionally, it automates essential processes such as first-mile allocation, last-mile routing, sorting, and consolidation, enhancing efficiency and ensuring seamless scalability.

Movacy is redefining logistics through an advanced technology ecosystem, providing complete control over operational processes, reducing delivery times, and significantly improving the customer experience.

Developed by Zitec, a trusted partner in digital transformation with over 21 years of experience in enabling digital transformation with an  impact, Movacy empowers businesses with cutting-edge solutions for the future of logistics.

Find out more at www.movacy.com.

About Zitec

Zitec is a nearshoring software engineering partner of choice to European multinationals and mid-size industry groups addressing complex multi-tenant and multi-user digital transformation. Its R&D and project capabilities shorten ramp-up time to development, production and commercialization of bespoke digital products in ecommerce, SaaS platforms, mobile apps, embedded fintech, cloud architecture and microservices for low-risk predictability and posterity, expediting operational efficiency, cost-savings and scale. Zitec teams have delivered over half a million custom product development services along with 750 end-to-end digital projects to a constant CSAT of above 80 percent. As one of Europe’s leading independent software services companies, it enjoys an eNPS of over 20 points above the industry average.

A certified partner of Adobe, AWS, Google Cloud, Microsoft Digital & App Innovation, Microsoft Azure, VTEX and more, Zitec has been in business since 2003, serving over 300 customers across 30 countries, including Decathlon, Leroy Merlin, PayPoint, PayU, Token and Romania’s biggest e-retailer, eMag. Zitec is a CREST and NIS certified Security Auditor, in addition to ISO:9001 and ISO:27001. Learn about Zitec at www.zitec.com.

Related Posts

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More