Prima pagină » Continuous learning în marketing. Cele mai noi cursuri din portofoliul Skillab

Continuous learning în marketing. Cele mai noi cursuri din portofoliul Skillab

by Elena Paraschiv-Pop

Marketingul este o parte esențială a oricărei companii, indiferent de dimensiune sau arie de activitate. Astfel, trainingul oamenilor de marketing a devenit mai important ca niciodată, motiv pentru care Skillab a inclus în portofoliul său patru noi cursuri de marketing, predate de experți de top, care adresează nevoile educaționale diversificate ale acestui domeniu.

În prezent, în portofoliul Skillab sunt incluse 20 de cursuri, în domenii precum Marketing, HR și recrutare, Business și Administrare și programe, iar numărul studenților a depășit pragul de 1.000.

„Toate cursurile noastre sunt foarte bine primite de public, iar cele marketing nu fac excepție. Primul nostru curs a fost cel de Digital Marketing, ajuns acum la al patrulea stream și la peste 100 de absolvenți mulțumiți. Completarea portofoliului cu noi cursuri dedicate reprezintă, printre altele, un răspuns la solicitările primite în această direcție, iar cursurile lansate și noii lectori care ni s-au alăturat vor îndeplini cu siguranță toate așteptările cursanților”, a declarat Raluca Neagu, CEO Skillab.

Strategii de marketing și E-commerce, noile cursuri din portofoliul Skillab

Cursul  Strategii de Marketing, susținut de Laurențiu Ion, Head of Digital and Media în cadrul PepsiCo, își propune să învețe cursanții cum să planifice și să lanseze campanii de marketing eficiente pentru business, folosindu-se de cele mai actuale instrumente, în timp ce creează și livrează valoare clienților, în vederea construirii unei relații mutual benefice cu aceștia. 

Citește și articolul: Innobyte devine partener VTEX în România

Primul stream va avea loc în perioada 13 septembrie – 19 octombrie 2022 și va include know-how valoros din experiența practică a lectorului, profesionist cu peste 13 ani de experiență în marketing, digital, comunicare și media, inclus în topul Forbes 30 Under 30 și speaker la cele mai importante conferințe de MarComm din sud-estul Europei.

Un alt curs nou lansat este cel de  e-Commerce, unde participanții vor învăța să creeze și să dezvolte un magazin online de la zero, vor afla cum pot atrage, păstra și satisface cât mai mulți clienți și, totodată, cum pot crește profitul afacerii în mediul online. 

Andrei Bujor, Global e-Commerce Project Manager în cadrul Honeywell, are peste 13 ani de experiență în domeniu, fiind responsabil, printre altele, de  transformarea digitală și implementarea platformei globale de e-Commerce pentru Honeywell. Primul stream al cursului se va desfășura în perioada 1 septembrie – 4 octombrie 2022

Cursurile de Digital Marketing și Brand Management au ajuns la a patra, respectiv a doua ediție

În urma feedback-ului pozitiv primit din partea celor peste 100 de absolvenți, cursul de Digital Marketing a ajuns acum la al patrulea stream și promite, ca până acum, o incursiune valoroasă în cele mai importante principii de marketing digital și exerciții practice prin care studenții vor reuși să își creeze propria strategie digitală pentru afacerea lor.

Lectorul cursului este Diana Ștefan, Lead Digital Marketing & E-commerce Manager Philips Domestic Appliances, cu o experiență de peste 10 ani în media online și marketing digital. Următorul curs va avea loc în perioada 11 octombrie – 17 noiembrie 2022

Ajuns la al doilea stream, cursul de Brand Management numără, la rândul său, peste 40 de absolvenți. Lectorul cursului este Victor Teioșanu, Head of Premium & Global Brands, Ursus Breweries, expert cu peste 15 ani de activitate în marketing și comunicare. În cadrul cursului, acesta prezintă o abordare modernă referitoare la dezvoltarea unei strategii de brand, alături de direcții și exemple practice din segmente precum cercetarea pieței, identitatea brandului și comunicare. Următorul stream se va desfășura în perioada 6 septembrie – 6 Octombrie 2022.

Skillab & Continuous learning – 20 de cursuri predate de experți de top, peste 1.000 de studenți mulțumiți

Skillab a inclus în portofoliul său 20 de cursuri din cele mai relevante zone de business și lansează lunar cursuri noi, alături de lectori cu experiență valoroasă în domeniu și know-how extins, promovând conceptul de continuous learning și dezvoltarea profesională.

Cu o viziune proaspătă pe piață, Skillab a început să creeze cursuri dedicate persoanelor care doresc să evolueze în carieră sau să își dezvolte business-ul, îndrumați de lectori de la cele mai importante companii din România. De asemenea, Skillab și-a propus să dezvolte un sistem de networking între participanți, în cadrul fiecărui curs, în care studenții își pot crea conexiuni valoroase cu lectorii și colegii lor.

Toate cursurile Skillab au la bază principiul 40% teorie, 40% practică și 20% studii de caz și se desfășoară live, online.

Despre Skillab 

Compania mamă a Skillab a fost înființată în urmă cu șase ani în Ucraina și s-a extins rapid în alte țări europene și în Statele Unite ale Americii, ajungând în prezent să atragă studenți din aproape 130 de țări. În fiecare lună, 50 de cursuri noi cu experți locali sunt lansate în total în țările în care compania este activă. 

Related Posts

Leave a Comment

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More