Pe 18 noiembrie 2022, BusinessMark organizează la Timișoara prima ediție CFO Conference, eveniment dedicat directorilor financiari ce va avea loc la Iulius Congress Hall și online, începând cu ora 09:00.
Rolul CFO-ului este în schimbare, iar noile tehnologii definesc acest rol, digitalizarea fiind una din prioritățile de bază ale directorilor financiari. Însă procesul este unul complex, în care raportarea non-financiară capătă un rol tot mai important, iar data & analytics sunt elemente ce asigură succesul departamentului financiar. În plus, viitorul companiilor este dominat de incertitudine, astfel că tranzacțiile de piață, investițiile, fuziunile și achizițiile, cât și creșterea de prețuri pentru materii prime, creșterea dobânzilor și inflației – toate sunt elemente ce aduc și mai multe provocări directorilor financiari. În tot acest context, cum evoluează rolul CFO-ului și care este poziția sa pe harta companiei viitorului? Care este rolul CFO-ului la nivel de asigurarea business continuity în vremuri de schimbare și care sunt riscurile strategice pe care trebuie să le avem în vedere în perioada următoare?
Citește și articolul: Grecu & Asociații: Noi modificări și completări aduse Codului Muncii
Discutăm despre toate acestea alături de specialiști din companii de top, în cadrul celor două sesiuni de prezentări și a panelului de dezbatere, la care vor participa:
- Verona Cojocaru, Assurance Partner and Digital Transformation Leader, EY Romania
- Mircea Varga, Chairman of the Board at Teilor Holding & Board Member at Safetech Innovations
- Cristian Stoicescu, Financial Controller & Tax Manager, IKEA SEE
- Mitel Spătaru, Tax Partner, Crowe România
- Alina Andrei, Partener, Cabot Transfer Pricing
- Theodor Artenie, Head of Tax Practice Romania, Noerr
- Andreea Simion, Manager, Forensic & Integrity Services, EY Romania
- Adrian Stepan, Legal Senior Manager, Crowe România
CFO Conference Timișoara vizează: Directori financiari, Directori generali, Consultanți fiscali, Controlleri financiari, Directori economici, Directori contabili, Contabili, Auditori, Analiști financiari, Antreprenori. Participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali.
Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: „in person”, online și on demand. Experiența „in person” va fi completată de cea virtuală, astfel că puteți interacționa chiar și online cu ceilalți invitați și vizita zona expozițională. Mai multe detalii despre agendă și tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro.
Parteneri: EY România, Crowe România, Cabot Transfer Pricing, Noerr
Susținut de: Camera Consultanților Fiscali, BEROCC
Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții
Parteneri media: spotmedia.ro, Financial Market, Ziarul Bursa, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Debizz Magazine, MATEK, Jurnalul de Afaceri, Administratie.ro, Global Manager, EventsOnline.ro, Revista Piața, Transilvania Business, Top Business News, Business Voice, spatiulconstruit.ro, Digital Business, Ziarul 21, PRwave, AntreprenorînRomania.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Curierul Fiscal, AngajatorulMeu.ro, Timiș Online, Agenda, Arad24.net, Express de Banat, Bănățeanul, Ziarul Clujean
BusinessMark – Events designed to make an impression
Începând cu 2013, BusinessMark a organizat 259 evenimente „concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. Am avut alături de noi 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România.
Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.